1001 Gedichten

1001 gedichten

Zet ook uw gedichten op 1001Gedichten.nl

Heeft u nog geen account? Meld u gratis aan!

Huiskamer: Wat doe jij hier?

datum 27-05-09 16:37
startpost
marcie94
Ja diegene voelt zich wel aangesproken.
Kun je me zeker in de gaten houden of niet??
datum 27-05-09 16:45
reactie 1
Hester Hommerson
Hou jou niet in de gaten hoor, maar voel jij je aangesproken!!, heb deze account al een tijdje hoor, maar zat er toevallig met Nadia ff erop.Maar als ik wat wil weten dan hoef ik geen account te maken, kan zo ook alles lezen en als jij er van alles op zet dan ik er ook niks aan doen
datum 27-05-09 16:48
reactie 2
marcie94
Geweldig ga een feest vieren.
Eerst via Esther41 (Ja goede dochter heb je) en nu gwoon dit.
En me dan met Esther41 nog voorliegen ook, wat ben jij voor een moeder.
Je wil me niet kwetsen en me niet kwijt, maar je kwetst me wil iedere keer.
datum 27-05-09 16:52
reactie 3
Hester Hommerson
Ik weet niet waar je het over hebt over Esther41, want dat ben ik niet, anders had ik me niet met mij eigen naam aangemeld.En ik kwets je niet hoor, en zeker wil ik je niet kwijt, maar ik spreek je al sinds maart niet meer, dus kan ik je niet kwetsen.
datum 27-05-09 16:54
reactie 4
marcie94
Rianne zegt het zelf dat jij Esther41 bent.
Ook op je msn.
Zegt ze zo. Hoi ik ben rianne.
Op der eigen msn zegt ze.
Mama is Esther41.
En dan zou jij het niet zijn.
Je kan me niet kwetsen.
Met die stomme foto's op je hyves, van dit was je leven en alles kwijt. van Marco Borsato, net of ik daar op zit te wachten.
datum 27-05-09 16:56
reactie 5
Hester Hommerson
Ik ben vrij om er op te zetten wat ik wil, jij kijkt zelf op mijn hyves, moet je dat niet doen, dan zie je het ook niet.Maar als je al wist(als ik het zou zijn)waarom praatte je dan steeds tegen mijn?
datum 27-05-09 17:00
reactie 6
marcie94
Laatmaar.
Laat Nadia maar ff reageren op het gedicht
datum 27-05-09 17:09
reactie 7
Hester Hommerson
Zal je ff moeten wachten, de andere pc is ff aan het opstarten, maar je zusje wilt je graag bellen, die mis jou heel erg, dus geef ff reactie terug of je dat wil.
Maar ik wil nog wel ff kwijt dat ik jou niet kwets en je geen pijn wil doen. heb het beste met je voor.En verder laten we het maar zo Marcella,hier heb ik geen zin in, heb geen zin in ruzie, je moet weten dat ik heel veel van je hou en je nooit zal vergeten.
datum 27-05-09 17:11
reactie 8
marcie94
Ja maar weetje het is allemaal keimoeilijk.
En ik weet niet of dat kan oke.
Ik moet zelf ook allemaal dingen op ene rijtje zetten.
Snapje?
datum 27-05-09 17:17
reactie 9
Hester Hommerson
Dat snap ik niet, eerst wil je ze zien en nu wil Danique jou bellen en dan kan je het niet aan, en dat snap ik wel , maar de kids niet.Ze vragen nu waarom niet? En ik snap alles wel hoor, ben ook niet achterlijk, maar je zusjes weten een hoop niet, Danique heeft het er wel heel moeilijk mee, van daar dat we niet alles meer vertellen, maar ze is wel haar echte eigen zus kwijt.Dat moet je ook begrijpen.
datum 27-05-09 17:19
reactie 10
marcie94
Ja dat snap ik.
En je moet eens weten hoeveel ik verdriet er daar van heb.
Ik loop ook snachts te huilen hoor, omdat ik ze mis.
In al mijn schriften, van school staan Danique en Riannes namen.
Ik schrijf ze op mijn armen.
En kinderen vragen wie zijn dat.
En dan zeg ik mijn zusjes die ik al maanden niet meer gezien heb en die ik kei erg mis
datum 27-05-09 17:26
reactie 11
Hester Hommerson
We missen je allemaal, je kamer is nog steeds leeg, kan me er niet aan toe zetten om hem te verven, Danique wil eigenlijk daar niet slapen, omdat het jou kamer is.
En ik begrijp jou ook, heel goed zelfs, ik hoop dat er gauw een eind aan komt aan al die ellende en dat er een goede oplossing komt.Maar ik denk dat we hier er mee moeten ophouden, dat is voor jou niet goed, ik zal tegen ze zeggen dat ze niet mogen bellen, maar als er wat is kan je ons altijd bellen, Marcella Mama houd heel veel van jou, vergeet dat niet en je zusjes houden ook heel veel van jou.Dat moet je echt niet vergeten.
datum 27-05-09 17:27
reactie 12
marcie94
Ik vergeet dat ook niet, maar het is allemaal zo verwarrend.
Kijk op school pesten ze me ook en word ik ook geslagen en die coordinator doet er helemaal niets aan enzeu, en daar zit ik ook mee enzeu.
datum 27-05-09 17:33
reactie 13
Hester Hommerson
had ik al gelezen,heb daar ook vel verdriet van, maar nog een paar weekjes en dan komt er misschien een goede oplossing voor je. Je moet nog ff vol houden, heb in het begin contact gezocht met jou school, maar jou mentor heeft ook nooit meer teruggebeld, dus ik kan niks over die school zeggen. Hoor je nog wel wat van mevr ter braak?
datum 27-05-09 17:35
reactie 14
marcie94
Ja we bellen nog regelmatig
datum 27-05-09 17:39
reactie 15
Hester Hommerson
Oke, heb je gelukkig nog een uitlaatklep waar je terecht kan, ben ik blij om.En kan je er thuis niet over praten dan, en gaat je vader dan niet praten op school?Of heb het anders er met Helene over? Ik weet het ook niet, ik kan er nu niks aan doen, ook al zal ik je zo graag willen helpen, maar dat mag niet.
Naar boven

Reageren op: Wat doe jij hier?

Reageren is alleen mogelijk als u ingelogd bent, klik hier om in te loggen. Heeft u nog geen account? Klik dan hier om u te registreren.