Huiskamer: gedichten schrijven
|
startpost
|
|
|---|---|
|
de kim Berichten: 23 |
ff eenvraag je, hoelang doen jullie over een gedichten schrijven? en weten jullie nog onderwerpen waar ik over kan schrijven? K |
| reactie 1
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 37 |
Ik doe er meestal niet zo lang over. Een gedicht komt bij mij vaak ineens 'opborrelen' Dan komen er gedachtes omhoog & dan schrijf ik ze op. Meestal heb ik een gedicht wel in een minuutje of 5 af |
| reactie 2
|
|
|
RoosXx Berichten: 74 |
ja ik ook. ik kan alleen dichten als het op komt borrelen |
| reactie 3
|
|
|
ashley Berichten: 326 |
precies wat roos zegt als het moet dan lukt het niet |
| reactie 4
|
|
|
de kim Berichten: 23 |
ooh gelukkig dan ben ik niet de enige die daar last van heeft maar hebben jullie ook onderwerpen want ik weet niks meer... .K. |
| reactie 5
|
|
|
stefanmathe Berichten: 18 |
Schrijf gewoon eens iets over wat je ziet of meemaakt. En dat hoeven dus echt niet perse zware gevoelens of zo te zijn. Dat vind ik zelf namelijk een mindere kant van het dichten. Zo'n donker gevoel op papier zetten is voor een vent als ik moeilijk. En gedichten hebben echt niet de regel dat het over een gevoel moet gaan! Alles mag! Alleen word dat nogal eens vaak vergeten. bijvoorbeeld, terplekke nu: Ik zit daar, ben niet hier. Maar hier staat nou net mijn flesje bier. Maar om hier te geraken moet ik juist naar daar. En ben ik daar, dan is daar weer hier. En alles wat ik wil is een koud flesje bier.... Ik zet gewoon op beide plekken een flesje klaar. Dus nu drink ik een biertje, hier en daar... |
| reactie 6
|
|
|
MiekieMouse Berichten: 435 |
Whahahaha tja zulke gedichten kunnen natuurlijk ook |
| reactie 7
|
|
|
reneeeetje-1995 Berichten: 991 |
Haha dat is een grappige gedichtje :px |