1001 Gedichten

1001 gedichten

Zet ook uw gedichten op 1001Gedichten.nl

Heeft u nog geen account? Meld u gratis aan!

Huiskamer: New York.

1
datum 19-09-09 08:33
startpost
Verwijderde gebruiker
Hallo forummers,

Sommige van jullie hebben het vast al meegekregen dat ik auditie heb gedaan en ook door de rondes ben heen gekomen. Ook hebben jullie vast gemerkt dat ik de laatste dagen wat minder aanwezig ben. Dat komt omdat ik over zo ongeveer 5 uurtjes vertrek naar New York, waar ik een 'snuffelstage' ga doen op die opleiding. Helaas duurt dit maar een week, maar ik kan dan wel precies zien hoe alles in zijn werking gaat. Daarna kom ik weer naar huis natuurlijk en dan moet ik eens goed nadenken. Mijn vraag was: heeft iemand ervaring met buitenlandse opleidingen?
Zoja, dan hoor ik het graag.
Aankomende week ben ik dus niet op de site te vinden, maar daarna zou ik zo snel mogelijk reageren.

Liefs,
Rooss
datum 19-09-09 20:13
reactie 1
Verwijderde gebruiker
hejj Roos

wat leuk zeg! egt! van harte gefeliciteerd!
egt leuk!
ik heb geen ervariging met buitenlandse opleidingen. maar ik wens je alvast heeeel veel succes daar in New York!!

liefs Gerline
datum 20-09-09 10:55
reactie 2
Marcoo
Hee Roos!

Wat lees ik nou dan! Allaloeha! Wat knap van je Gefeliciteerd ermee! Ik zou bijna denken dat het nep is, omdat het niet voor te stellen is. Je moet wel reuzeblij zijn!

Geniet ervan en hou ons op de hoogte als je dat lukt

Groeten Marco
datum 26-09-09 11:46
reactie 3
Verwijderde gebruiker
Hee hee,

Ik ben weer terug! En ja, het was enorm enorm enorm tof!

Wat jammer dat niemand ervaringen van zichzelf of iemand anders heeft met een opleiding in het buitenland, daar was ik toch wel héél erg benieuwd naar. Al helemaal nu ik er ben geweest, ik vond het echt top, maar ook heel groots allemaal en kei- kei- en keihard. Ik heb zo het idee dat, vooral voor de opleiding die ik denk te gaan volgen, je veel mensenkennis nodig hebt, vandaar mijn nieuwschierigheid.
Nou, als iemand nog wat weet hoor ik het graag!
datum 01-10-09 20:00
reactie 4
Marcoo
Hee Roos!

Hoe was het in New York? Wat heb je daar allemaal gedaan en beleefd? Hoe gaat het nu verder met je? Heb je alweer een tijd niet gesproken; maar dat komt vast door de drukte.

Groetjes Marco
datum 04-10-09 14:35
reactie 5
Verwijderde gebruiker
Haai!

Nou, het was echt super super tof! Ik heb met een aantal choreografen meegelopen en gesproken met een paar deelnemers van 'America's best dance crew' Verder ben ik bij een aantal dansscholen, audities, battles en freestyles geweest. Ook heb ik gepraat met een aantal mensen die bedreven zijn in het vak, dat was echt super tof.

Met mij gaat het op het moment redelijk, er zijn wat complicaties opgetreden waar nader onderzoek naar wordt gedaan. Hoe gaat het met jou? Hoop nog wat van je te horen.

Liefs,
Roos
datum 18-10-09 18:06
reactie 6
Marcoo
Sorry voor mijn late reactie, Roos. Wegens tijdgebrek gewoon niet meer aan deze site toegekomen, wel erg jammer. Hopelijk kan ik de komende tijd wat meer op de site zijn.

Maar mooi dat New York je beviel! Klinkt zo gaaf he! Dat zou vast een mooie herinnering van je worden.

Wat voor 'n complicaties zijn bij jou opgetreden? Hoever moet ik het zoeken?! Ik hoop dat het niet ernstig is!

Groeten Marco
Naar boven

1

Reageren op: New York.

Reageren is alleen mogelijk als u ingelogd bent, klik hier om in te loggen. Heeft u nog geen account? Klik dan hier om u te registreren.