Huiskamer: Hey...:)
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Daniel Berichten: 101 |
Hey.... Ben nieuw hier en dacht goh laat ik eens wat in het forum posten... Nja ik weet niet wat ik moet zeggen maar iniedergeval ben ik al een tijdje op zoek naar een site of iets waarop ik mijn gedichten kan posten en ik er (commentaar etc) op zou kunnen krijgen... Voor de rest....tja als iemand vragen ofsow heeft of verder nog wat van mij wil weten.... vraag maar raak Daniël |
| reactie 1
|
|
|
Joop Berichten: 276 |
hmm ik heb alvast een vraag hoe oud ben je? van de meeste weet ik het nu wel, maar vind het bij jouw ook moeilijk om te schatten. alleen antwoorden als je wilt xx Joopy |
| reactie 2
|
|
|
Ik ben ogenblikkelijk 17 jaar ( dit zeg ik zo omdat ik volgende zaterdag de 18 berreik |
| reactie 3
|
|
|
hahaha leuk, alvast gefeliciteerd (want ik denk dat ik volgende week niet achter de pc kan xx Joopy |
| reactie 4
|
|
|
marcie94 Berichten: 285 |
Ik ben morge jarig XxX Marcella |
| reactie 5
|
|
|
jij ook alvast gefeliciteerd dan leuk wordt vast weer zo'n gezellige party als vorig jaar of niet? (die foto's waren toch van vorig jaar? xx Joopy |
| reactie 6
|
|
|
Nee heb vorige week mijn verjaardag gevierd. voordat ik wegliep |
| reactie 7
|
|
|
ow oke zag er wel super gezellig uit je hebt een leuke vriend xx Joopy |
| reactie 8
|
|
|
Dankje hij is ook heel leuk, lief&romantisch. XxX Marcella |
| reactie 9
|
|
|
Olgatje Berichten: 7 |
Ik wordt 22 september 15! Ouder worden heeft zo een raar gevoel, zo van: hé!, ik ben 15!! het geloof je toch niet?? Het was gisteren dat ik 9 was! |
| reactie 10
|
|
|
Lost soul Berichten: 1 |
Haha, jullie zijn best jong. Ik dacht dat IK jong was met mijn 15-en-10-maanden jaar, haha! Ben nieuw hier, by the way. Ben benieuwd hoe het is hier.. |
| reactie 11
|
|
|
reneeeetje-1995 Berichten: 991 |
Haha jaa ik ben ook pas 13 |
| reactie 12
|
|
|
Zucht was ik nog maar jong |
| reactie 13
|
|
|
droomster Berichten: 338 |
jakkes gatver wat een oude bokken zeg ben ik ff blij dat ik 2 nov. 60 jaar word heb ik toch mooi niet te klagen he. heb zaterdag nog een flinke partij disco staan te dansen hihi groetjes aan alle oudjes hoor xx doomster |
| reactie 14
|
|
|
joycejoy Berichten: 87 |
hello, droomster ik ben 53 hoor en heb een kind van 28 |
| reactie 15
|
|
|
reneeeetje-1995 Berichten: 991 |
zijn jullie serieus allemaal zo oud?! |