Gedichten check: Why did I let you go best friend?
|
startpost
|
|
|---|---|
|
shannen verhagen Berichten: 897 |
You who cares about me, You who think of me, You who help me through everything, You who will never leave me, Why did I let you go? You who did everything to stay with me, Yet I could stay with you, You always did everything as me, I did not like that, It made me feel not happy, I just want you back friend, Weather like this before, Which You yourself could be, And not Always everything as me, Then I am happy and happy again, Again Will you be my best friend? Ps: Dit is me eerste engelse gedicht wat vinden jullie hiervan? Groeten Shannen |
| reactie 1
|
|
|
snoepjie Berichten: 37 |
Ej, Ik kan geen goed engels als het gaat om de grammatica. Maar ik vind hem wel heel mooi. En heel emotioneel, Sterkte ermee meid, Grxxtjes Snoepjie |
| reactie 2
|
|
|
Heay Snoepjie, Bedankt voor je reactie Ik ben blij dat je hem leuk vind Grxxtjes Shannen |
| reactie 3
|
|
|
Femke94 Berichten: 62 |
Hee! Mooi gedicht! Ik herken mezelf er best een beetje in..!! Mooi hoe je dat op papier zet en inhet engels nog wel Je kan goed schrijven! vooral blijven doen! Xx |
| reactie 4
|
|
|
Heay Femke94 Bedankt voor je reactie. Ja dit is me eerste engelse gedicht, Dus ik wist niet of mensen het mooi vonden. Gelukkig vind je hem mooi Xxx |
| reactie 5
|
|
|
katink Berichten: 923 |
I like it, Shannen<3! xxx liefs Katinka |
| reactie 6
|
|
|
Bedankt voor je reactie Katinka Xxx liefs xxx |
| reactie 7
|
|
|
sweetypie Berichten: 7 |
leuk alleen moet je de as veranderen in to me ( not as me) |
| reactie 8
|
|
|
Bedankt voor je reactie op me gedicht, Ja ik wist het niet echt het was me eerste engelse gedicht hahahah |
| Naar boven | |