Stel je voor: Lees dit niet!
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Star Poet Berichten: 58 |
Als je dit leest, ben je bezweken aan je nieuwsgierigheid. Psychologie van het menselijk wezen. De mens zit ingewikkeld in elkaar. Dit tracht ik te verwoorden in mijn gedichten. Ik schreef ze enkel voor mezelf of iemand die me dierbaar is, maar dan wou ik wel eens weten wat anderen erover dachten. Ik ben slechts een tiener, maar schreef al korte verhalen in het 2de kleuter (!) en gedichten in het lager onderwijs. Ik zou graag vertellen hoe ik in elkaar zit, maar dat is te ingewikkeld om te verwoorden. Dus voel je vrij om mijn gedichten te lezen en te becommentariëren. Ik hoop dat jullie iets aan mijn stukjes hebben, je erin herkent en mijn emotie die ik tijdens het schrijven voelde, ook te voelen. Star Poet |
| reactie 1
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 904 |
Ik mag jou wel denk ik. |
| reactie 2
|
|
|
Ik mag alvast jouw gedichten wel |
| reactie 3
|
|
|
linnyyyy Berichten: 142 |
geweldig (die rot tekens ook |
| reactie 4
|
|
|
some1unimportant Berichten: 42 |
Aangenaam kennis te maken. Ik heb al enkele gedichten van je gelezen en ze spreken me wel aan grtz |
| reactie 5
|
|
|
linnyyyy: welke rot tekens? some1unimportant: bedankt |
| reactie 6
|
|
|
some1unimportant Berichten: 42 |
Ze bedoelt dat ze het irritant vind dat je minimaal 20 tekens moet tikken om iets te kunnen posten. |
| reactie 7
|
|
|
AnneSchrijftGedichten Berichten: 25 |
Ik vind dat je heel psychologisch ingesteld klinkt! Dat spreekt mij erg aan, ik ben zelf ook nog een tiener, en wil zelf kinderpsycholoog worden. Wil jij soms in de psychologie gaan doen? Zou misschien iets voor je zijn? Ik vind je gedichten prachtig, lang niet zo goed als de mijne! Complimenten! |
| reactie 8
|
|
|
Neen, eigenlijk spreekt die psychologie mij niet aan, ik heb geen behoefte om het te bestuderen. Ik heb mijn eigen idee over wat zich in een mens zijn hoofd afspeelt en wil zolang mogelijk mijn eigen ideeën volgen. We zijn niet gemaakt om zomaar alle regeltjes te accepteren, dat doen we al genoeg. Maar als het op gevoelens aankomt, denk ik dat we daar het best op onze eigen manier mee omgaan. "Ik vind je gedichten prachtig" en "lang niet zo goed als de mijne!" spreken elkaar nogal tegen |
| reactie 9
|
|
|
natie Berichten: 20 |
jij bent zeer filosofisch ingesteld, niet psychologisch! ik mag jou wel groetjes renata ps: je bent slechts een tiener zeg je , hoe oud ben je dan ? je gedichten zijn zeer diepzinnig ! |
| reactie 10
|
|
|
kingenmyrthe Berichten: 1 |
hoe oud ben je |
| reactie 11
|
|
|
peetjeeXD Berichten: 1 |
ik lijk wel heel erg op jou alleen hoe oud ben je nu dan?? |
| reactie 12
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 392 |
Jij bent scherp star Poet. ("Ik vind je gedichten prachtig" en "lang niet zo goed als de mijne!" spreken elkaar nogal tegen welk deel klopt niet? ) Met andere woorden: jouw gedichten zijn mooi maar niet zo goed als de mijne.. haha Volgens mij moet er ' mijn gedichten zijn okay maar jouw gedichten zijn prachtig' of zoiets Groetjes, Wendy |
| reactie 13
|
|
|
Dag iedereen Inmiddels ben ik 18 jaar oud (nog niet lang). Wat ik enorm betreur is dat ik de meeste van mijn gedichten van wanneer ik klein was weg gesmeten heb. Laatst vond ik nog een tekstje (Ik schreef namelijk soms zoiets dat ik achter mijn kast smeet, bij wijze van boodschap aan de toekomstige ik) dat ik schreef toen ik 8-9 jaar was: *Mijn echte naam*, vergeet nooit hoe het was om kind te zijn. ECHT NIET TE GELOVEN WAT IK JUIST ZAG!! Ik typte enkele van mijn gedichten in en wat vond ik? Veel!! Overal vind ik mijn eigen gedichten terug, vooral op hyves en habbo. Niet normaal, ik zat hier met open mond! Iemand zong zelf een gedicht van mij: de eerste twee strofes uit dit lied schreef ik: www.youtube.com/watch?v=NDqHuMLtZF4 |
| Naar boven | |