Stel je voor: Heyy =)
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1 |
een meid van 19 jaar en nadat ik al vaak op deze site ben geweest ben ik er lid van geworden. ik schrijf vaak gedichtjes over wat ik denk of voel of meegemaakt heb. toen ik er achter kwam dat het ook wat voor anderen kan betekenen ben ik lid van deze site geworden. tegelijkertijd lijkt het me leuk om op deze manier met andere mensen in contact te komen ik zie graag reacties van jullie =) |
| reactie 1
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 99 |
Welkom, en alvast veel plezier op de site. Grtjs. |
| reactie 2
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 76 |
hey welkom....is idd een erg goed idee van je, 1001 is echt een leuke site, ik zelf heb hier ook vrienden gemaakt, de mensen hier op deze site zijn echt aardig en leven ook echt met je mee liefs sil |
| reactie 3
|
|
|
NIcole97 Berichten: 2 |
hoiii ik ben ook net nieuw dus ik dacht zeg maar eff hoi xxx |
| reactie 4
|
|
|
gedichtenboekje Berichten: 2 |
Hey, ik wou m'n gedichten ergens kwijt dus hier zijn ze. Leuke site,alleen heeft t meer kleur nodig. DDit is zow ouderwets. |
| reactie 5
|
|
|
vrouwliefde Berichten: 4 |
Hoi Grietjen, Ik volg mijn hart en zie wel wat die uitspuwt vandaag. Ik schrijf onder Vrouwliefde , mijn alter ego en niet mijn pseudoniem. Dat laatste heb ik nooit gehad. Ik ben de eerste die reageert op je berichtje, hoop niet te laatste, want niemand verdient dat. Ik heb ook mij gepresenteerd in dit forum, dus. Vele zonnige groet, Vrouwliefde |
| reactie 6
|
|
|
Marieke2011 Berichten: 189 |
Van harte welkom hieroo!! Je kunt hier met anderen veel delen, je heb meer gemeen met je gevoel, gedachten ect dan je denkt! Tot gauw weer, Dus tot de volgende keer, Liefs |
| Naar boven | |