Korte verhalen check: Lelijk
| reactie 16
|
|
|---|---|
|
hallow Berichten: 1 |
Wow wat heftig!! je moet jezelf niet lelijk noemen, dat maakt niemand een beter mens op de wereld!! je bent echt gewedlig word model!!! dat helpt voor je zelfvertriouwen je bent vast echt prachtig!!!!! de mensen die lelijk zijn vinden zichzelf knap en de knappe die vinden zichzelf lelijk dus jij bent het mooiste meisje van de wereeld!!!!!!!!!!!!!!!! xdxdxd HouVanJouWW!!!!!.....!!!!!!! (A)(A)(A)xxx ..!! hou vol hou vast!!! |
| reactie 17
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4 |
weet je, je kunt jezelf pijn doen als afleiding, maar er zijn meerdere opties, je kunt ook elke dag huilen maar jongens vallen op zekere meiden die zeker zijn van zichzelf, dus als jij elke dag bij loopt alsof je net de lotto hebt gewonnen ga je je waarschijnlijk beter voelen, ik heb dit ook heel even gedaan met glas en ijzerdraad maar ik heb mezelf verbetert en ik loop er nu heel zeker bij en heb sinds die periode ontzettend veel vriendjes, vrienden en vriendinnen gekregen, dus ga je zeker voelen en zoek een andere aflijding waar je de hele tijd mee bezig bent MAAR GA [b]NIET[b] AFVALLEN OF JEZELF UITWENDIG PIJD DOEN |
| reactie 18
|
|
|
linnyyyy Berichten: 142 |
klopt dit is niet de goede oplossing... ik heb dit ook niet zelf ook niet gemaakt... het kwam gewoon in mij op.. ;p Xx |
| Naar boven | |