Stel je voor: Wie ben ik
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 16 |
tja wie ben ik ...gewoon mezelf ben geen echte prater laat mijn gedichten meestal voor me spreken.. schreef eerst al mijn gedichten op papier...maarja een kast vol gedichten en niemand die het zag...dus doe het nu maar hier... somige zijn puur uit mijn leven, voor iemand/anderen of gewoon zomaar geschreven.. groetjessss Anonymous |
| reactie 1
|
|
|
Marieke2011 Berichten: 189 |
Aan genaamd kennis met je te maken,gewoon je zelf, jou Nonymous!! Je bent misschien wel stil, geen prater, In de stille zeeën ben jij het stille water, Wij mogen allemaal even een kijkje nemen in jou diepe zeeën, Jou gedichten zijn mooi, lief, bijzonder, en zulke goede ideeen, Wil je meegeven ga zo door, En ga ervoor, Liefs Marieke |
| reactie 2
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 76 |
hey jij ook hier leuk kennis te maken... en idd vind jou gedichten heel bijzonder....mooi...en weten me altijd te raken en je hebt er goed aan gedaan om je gedichten met ons te delen...vind jou een lief en heel waardevol persoon...en ook jij hebt je hart op de juiste plaats heel veel liefs sil |
| reactie 3
|
|
|
hey marieke en sil... idd ook leuk om met jullie kennis te maken.. jullie allebij heel erg bedankt voor jullie lieve woorden..... zonder die lieve reacties van jullie iedere keer, zal ik die gedichten niet kunnen maken... dus nogmaals dank jullie wel.. jullie zijn toppers..... liefs........ |
| reactie 4
|
|
|
jij bent ook een toppertje hoor....kuzzzz sil |
| reactie 5
|
|
|
dank je sil..... ene kuzzzzzzzz trug |
| reactie 6
|
|
|
Marieke2011 Berichten: 189 |
Zeker weten jij bent ook een toppertje!! Top top! |
| reactie 7
|
|
|
dank je marieke.... |
| reactie 8
|
|
|
jazeker hij is top doei liefs sil |
| reactie 9
|
|
|
ojee sil.... dank je... krijg rooie wangetjes haha.. bedankt voor je lieve woorden weer... liefs mij... |
| Naar boven | |