1001 Gedichten

1001 gedichten

Zet ook uw gedichten op 1001Gedichten.nl

Heeft u nog geen account? Meld u gratis aan!

Stel je voor: Hoi allemaal!

1
datum 04-09-11 22:36
startpost
DaciaDaantje
Ik ben Diana, een beginnende dichter. Ik schrijf graag autobiografisch, maar ook fictie. Ik geniet erg van alle gedichten op deze site en vind dat er veel prachtige gedichten tussen staan.

Wel vind ik het een beetje typisch dat een gedicht goedgekeurd moet worden, maar dat ik toch zoveel gedichten zie met enorme taalfouten. Maar de keuring zal wel over de inhoud gaan, veronderstel ik.

Een tip voor velen: dichterlijke vrijheid is ok, maar een zin beginnen met "Hun hebben, zijn..... enz." is not done. Als je het echt niet meer weet is er een gedeelte op het forum met grammaticaregels. Maak daar gebruik van. Sommige gedichten zijn echt prachtig, maar door de taalfouten onleesbaar.

Veel dichtplezier allemaal!
datum 05-09-11 10:06
reactie 1
Verwijderde gebruiker
hoi Diana.....
leuk kennis te maken met jou...
en ik respecteer je mening ook wel,
maar vind ook er zijn veel jonge dichters, en iedereen kan zelf bepalen hoe hij of zij wilt beginnen.....dit is toch een site, waar iedereen zijn gedichten op plaatsen kan en niet een site voor wie de beste is, ja en taalfouten zijn er nu eenmaal ook, overkomt mij ook vaak, maar dat is toch geen probleem, het gaat om het gedicht, de inhoud en het gevoel....

en de een is nou eenmaal beter dan de ander....

Kortom laat ieder gewoon in zijn eigenwaarde....

liefs Lorena
datum 05-09-11 13:44
reactie 2
DaciaDaantje
Hoi Lorena,

Bedankt voor jouw reactie! Ik snap wel wat jij bedoelt hoor. Ik laat zeker ieder in zijn eigen waarde! Dat is een van mijn 'deugden'.
Ik merk wel dat het vooral de jongere generatie is die er zo over denkt. Een gedichtje in msn/sms-taal kan ook heel leuk zijn! Voor mij is gedichten schrijven echter ook spelen met taal. Taal zoals die bedoeld is!

Ik vind vele gedichten op de site erg mooi, ik hoop dat jullie die van mij ook kunnen waarderen!

Groetjes, Diana
datum 05-09-11 21:02
reactie 3
Verwijderde gebruiker
hey Diana....

Ik waardeer je gedichten zeker....
Het was dan ook niet lullig bedoeld mijn reactie...was gewoon mijn mening...

liefs Lorena
datum 05-09-11 23:49
reactie 4
DaciaDaantje
Hoi Lorena,

Dat snap ik hoor, iedereen zijn eigen mening, zo hoort het!

Groetjes, Diana
Naar boven

1

Reageren op: Hoi allemaal!

Reageren is alleen mogelijk als u ingelogd bent, klik hier om in te loggen. Heeft u nog geen account? Klik dan hier om u te registreren.