1001 Gedichten

1001 gedichten

Zet ook uw gedichten op 1001Gedichten.nl

Heeft u nog geen account? Meld u gratis aan!

Stel je voor: Hee allemaal!

datum 17-11-11 16:04
startpost
Hardboy
Hoi ik ben Lucas. Ik ben 17 jaar, en hou ervan om gedichten te schrijven. Ik heb in mijn hele leven al veel mee gemaakt. Ik ben van me 2e tot nu zwaar mishandeld en ik zit nu in een instelling die het alleen maar erger maakt. Ik ben een jongen met vele maskers/gezichten omdat ik problemen heb met mensen te vertrouwen dus ik speel niet zo snel open boek. Voor de rest heb ik ook nog een paar handicaps; ADHD, PDD-NOS en ODD.. Een waarschijnlijk is er ook borderline ontdekt maar dat gelof ik niet echt. Ik heb zelf ook nog HSP dit beteken; Highly Sensitive Person. Dat heeft zo zijn voordelen en nadelen. Ook hoort Indigo hierbij of NTK; Nieuwe tijds kinderen. Ik vind het leuk om gedichten te schrijven omdat ik zo mijn verhaal kwijt kan. Ik vind het ook leuk omdat ik zo mijn gevoelens en emoties kan tonen. Als je mijn gedichten hebt gezien zul je merken dat ik veel engelse gedichten heb. Ik heb hier opzettelijk voor gekozen omdat ik vind dat er in de engelse taal veel woorden zijn met dubbele betekenissen. Dus bij mijn gedichten moet je soms achter de letters lezen. Voor de rest ben ik nooit van plan om te stoppen met het schrijven van gedichten.
Het zou leuk zijn dat mensen mij als favoriete dichter aanvinken. Niet omdat ik dat wel maar omdat je mijn gedichten echt mooi vind. Ik moet ook nog zeggen dat ik soms ook wel eens een stukje van een songtekst tussen heb staan. Sommigen noemen dit jatten maar ik niet. Voor mij betekent het gewoon dat ik het zo'n mooi vind dat ik wil dat anderen dat ook kunnen lezen.

Nou dat was het ongeveer wel zo in het kort

X Lucas
datum 17-11-11 16:34
reactie 1
Annerie
Wel een erg bijzonder verhaal zeg!
datum 17-11-11 16:37
reactie 2
Hardboy
ja heb echt veel mee gemaakt annerie
datum 17-11-11 17:14
reactie 3
Verwijderde gebruiker
Heftig allemaal zeg!! vind je gedichten erg mooi!!
Liefs, Aranky
datum 17-11-11 18:02
reactie 4
Suusie
Woow, dit is echt heftig man! Ik snap je wel een vriend van mij heeft ook PDD- NOS en mijn broer heeft Asperger. En ik heb ook mijn spreekbeurt over autisme gedaan, dus weet er veel van En ik ken nog vele aardig jongens die Autisme hebben en gepest worden. En 1 zit bij een vriend van mij in de klas. En ik neem het altijd voor hem op, want sowieso vind ik pesten triest..en zeker bij iemand met autisme.. En ik heb ook niet bepaald weinig meegemaakt.. mijn broer is doodgeboren..mijn moeder en tante hebben kanker gehad..mijn opa is overleden aan longkanker. En mijn andere opa(waar ik een hele goede band mee had, omdat hij zelf geen dochters had en ik was het enige meisje bij zijn kleinkinderen. En hij deed echt alles voor me) is pas geleden ook overleden..En ik zit nu in de 2e en ik word sinds mijn 11e gepest en buitengesloten. Ik schrijf dus ook om even mijn gevoelens kwijt te kunnen. En ook omdat ik het echt heel leuk vind om te doen Oh, en je gedichten zijn echt heel mooi Maar echt..sterkte met alles
XXX Suus
datum 17-11-11 18:07
reactie 5
Hardboy
hee suus dat van jou is ook niet niks hoor. word alleen niet meer gepest die periode heb ik al gehad. waarom word je gepest dan? Ik vind ook dat het pesten moet stoppen. Ik zal jou gedichten zometeen ook even gaan lezen Die zijn vast wel mooi want als je over je gevoelens schrijft zijn ze bijna altijd wel mooi

X
datum 17-11-11 18:17
reactie 6
Verwijderde gebruiker
dikke respect voor jou, dat je zo open bent, heel knap hoor. ga vooral door met gedichten schrijven, echt je hebt talent, net zoals vele anderen hier.

wees trots op wie je bent, ondanks gebreken of moeilijkheden. ik praat namelijk uit ervaring, alleen ik zelf ga het hier niet zo open en bloot beschrijven hihi.

maar voor jou heb ik veel respect. liefs cindy
datum 17-11-11 18:20
reactie 7
Hardboy
Dankjewel cindy dat doet me goed!
datum 17-11-11 18:20
reactie 8
Suusie
Nou, ik vind dat van jou toch wel wat erger..Nou..ik word gepest omdat mensen me afrekenden op mijn uiterlijk(gelukkig heb ik lenzen nu). En ook omdat ik met jongens om ga. Maar ja, de jongens van mijn klas zijn gewoon aardiger dan de meisjes. En ik word ook gepest omdat ik met jongens om ga die (volgens hen) raar zijn. Maar dat zijn nou net de jongens die gepest worden. Ik weet hoe ze zich voelen, dus dat trekt me gewoon aan. En ook altijd als ik iemand ontmoet van wie ik niks weet, blijkt het dat diegene ook veel heeft meegemaakt. Mijn beste vriend en een van mijn beste vriendinnen hebben geen moeder meer..en nog een paar vrienden hebben ook veel meegemaakt.
Maar ik vind je gedichten echt heel goed! Je kunt echt heeeel erg goed dichten!
XXX Suus
datum 17-11-11 18:26
reactie 9
Hardboy
Ik heb bijna precies hetzelfde! ik ga ook meer met meisjes dan met jongens om. Heb ook een bril veel mensen beoordelen mij ook op uiterlijk wat ik echt bullshit vind. Ik vond jouw gedichten ook super! Misschien kunnen we contact houden via msn ofzo?

X
datum 17-11-11 19:07
reactie 10
Suusie
Oh, toevallig! Ik werd ook gepest om mijn uiterlijk omdat ik een bril had enz. maar het is wel minder nu ik lenzen heb. En als je op de fiets naar school gaat is het ook wel handig. En ik heb er tot nu toe nog geen last van gehad Dus ik ben heel erg blij dat ik lenzen heb. Heb ook al een paar keer gezegd tegen mijn ouders: Ik doe never nooit meer die stomme bril op! Dus ik weet hoe het voelt om afgerekend te worden op uiterlijk. En ik vind het ook mega k*t. Dus als ik iemand ontmoet die me aardig lijkt, maar niet knap is..kan dat me echt niks schelen. Liever aardig en wat minder knap, dan knap en stom.
Oh, dankje! ik vind jou gedichten ook echt geweldig! Je hebt echt heel veel talent!!!
Jaa! Lijkt me leuk! Dit is mijn MSN: [email protected]
XXX Suus
datum 17-11-11 19:15
reactie 11
Hardboy
heb je toegevoegd hoor suus!
datum 20-11-11 22:57
reactie 12
oussamanajjariyo
willen jullie allemaal astublieft mijn gedicht :ongelovig op reageren
datum 21-11-11 13:38
reactie 13
Verwijderde gebruiker
zo eeyh. zo heftig ik heb even een gedicht van je gelezen, en heb met openmond staan lezen. zo mooi echt waar! Ga zo door hoor! Liefss NoName
datum 21-11-11 13:43
reactie 14
Hardboy
Dankjewel hajarrtje
datum 13-01-12 14:54
reactie 15
DJolien
Heee Heee

Hardboy, ik heb een paar gedichten van je gelezen.
Helaas is mijn engels niet heel erg goed.
Wel wist ik al een paar heftige dingen.
Doordat ik al vaker iets van jouw gelezen heb.
Ik begrijp heel goed dat je niet heel open bent.
Je hebt veel dingen meegemaakt, waardoor dat lastig is.
Moeilijk laten we dat zeggen, door jaren lange mishandeling.
Door van alles en nog wat, wat niet ieder mens hoeft te weten.
Ook kunnen de 'handicaps' ermee te maken hebben.
Wat ik zeggen wil. Als je een zeer moeilijke tijd meemaakt.
Geheel al je meemakingen doen er niet toe, om jou te laten weten.
Dat ik een luisterend oor klaar heb, en natuurlijk wil helpen. Voor zover dat mogelijk is. Mij hoef je niet je hele levensverhaal te vertellen. Mij hoef je niet persee in vertrouwen te nemen. Ookal ben ik wel betrouwbaar. Daar mag je zelf een keuze in maken. Voor mijn part duurt dat een aantal maanden. Het maakt echt niets uit. Wat ik duidelijk wil maken. Ik wil dat je weet dat ik het beste met je voor heb. Boven alles. Ik zal en ga en wil je niet dwingen dingen te vertellen. Die mij niets aan gaan. Nogmaals You're welcome!
Mailen mag altijd! Houdt je sterk Boy!!
Groetjes Liefs Jolien x
Naar boven

Reageren op: Hee allemaal!

Reageren is alleen mogelijk als u ingelogd bent, klik hier om in te loggen. Heeft u nog geen account? Klik dan hier om u te registreren.