Stel je voor: Heej
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4 |
Heej allemaal ik bn soni Ik hou ervan om gedichten te lezen Dat geeft me rust en trek me ook heel erg aan Ik kan zelf nog niet zo goed gedichten schrijven Maar jullie zijn er profecineel in Ik heb sommige gedichten gelezen hier Ze zijn prachtig en goed van diegene Ik hoop dat jullie die van mij wat vinden Xx |
| reactie 1
|
|
|
Hardboy Berichten: 930 |
Hoi soni! jij leert vanzelf nog wel schrijven hoor je moet alleen je eigen style nog ff vinden.. hoop dat je mijn gedichten ook gaat lezen ga nu die van jou lezen x lucas |
| reactie 2
|
|
|
Star Poet Berichten: 58 |
Gedichten schrijven komt van zelf, alleszins niet aan leren of zo. Zelfs al klinkt het voor jou nogal raar, de boodschap die erachter zit is minstens even belangrijk als de stijl van je gedicht. Probeer gewoon om rustige momenten en plaatsen wat neer te schrijven zonder al te veel te denken. Vooral als je in een roes van emoties bent gaat het heel wat vlotter. Gedichten schrijf je in de eerste plaats meestal voor jezelf (ik toch). |
| reactie 3
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4 |
Ik heb al wat paar simple en korte geschreven En eentje in andere taal Nederlandse gedichten gaat nog wel beetje moeilijk In mij eigen taal kan ik heel vlot een gedicht schrijven Ik bn toch niet enige buitenlander op deze site? Xx |
| reactie 4
|
|
|
Marieke2011 Berichten: 189 |
Welkom!!! Wat kan ik nog toevoegen aan mijn voorgangers!? Alles op z'n tijd, komt vanzelf wel..! Dichten ieder op zijn eigen manier!! |
| Naar boven | |