Stel je voor: Even voorstellen
|
startpost
|
|
|---|---|
|
DeManMetDeRolstoel Berichten: 12 |
Ik ben Alex, 19 jaar en heb het afgelopen jaar mijn VWO afgerond. Dit jaar staat vooral in het teken van reizen met vrienden en iets van de wereld zien voordat ik volgend jaar aan mijn studie begin. Qua dichten, ik schrijf regelmatig gedichten en aangezien het me leuk leek om hier feedback op te krijgen heb ik me hier aangemeld. Ik schrijf vooral vormvaste luchtige gedichten, light verse dus. De onderwerpen lopen natuurlijk nogal uiteen maar hebben over het algemeen vooral betrekking op de actualiteit en de dingen die er om mij heen gebeuren, en die ik mee maak. En wat mijn screenname betrefd, niks ernstigs hoor, alle ledematen doen het gewoon. Het is alleen zo dat ik een kleine 2 jaar geleden tijdens voetbal een keer mijn enkel heb gebroken waardoor ik toen een maand in een rolstoel heb gezeten. In deze tijd moest ik ooit een screenname opgeven en toen kwam ik bij DeManMetDeRolstoel uit, deze is vervolgens altijd een beetje blijven hangen. |
| reactie 1
|
|
|
DaciaDaantje Berichten: 56 |
Hoi Alex, leuk kennis met je te maken. Als je het komende jaar gaat reizen heb je vast genoeg stof tot dichten! Ik kijk uit naar je eerste gedicht! Groetjes, Dianas |
| reactie 2
|
|
|
DeManMetDeRolstoel Berichten: 12 |
Dank, en ja denk en hoop zelf ook dat ik genoeg ga meemaken om over te schrijven. Verder heb ik mijn eerste dingetjes inmiddels gepost, www.1001gedichten.nl/forum/onderwerp/3196/ |
| Naar boven | |