1001 Gedichten

1001 gedichten

Zet ook uw gedichten op 1001Gedichten.nl

Heeft u nog geen account? Meld u gratis aan!

Gedichten check: Bi-Seksueel

datum 02-12-11 14:00
startpost
Hardboy
Ik ben bi-seksueel,
Volgensmij hebben mensen daar problemen mee.
Maar dat boeit mij niet veel.
Ik val ook op jongens,
So What!
Ik ben bi!
Zo gaat dat.
Dat jij mij gestoord vind,
Is een ander verhaal.
Ik ben niet zoals jij.
Daarom ben ik dus speciaal.
Ik ben anders accepteer dat!
Ik ben bi, En daarom Geniaal!
datum 02-12-11 14:21
reactie 1
matthijs208
In wezen is het niks anders als rebellie tegen God, het komt voort uit de zondige natuur.
datum 02-12-11 14:24
reactie 2
Hardboy
Oke snap de helft er denk ik van.. :$
Kan je het misschien in jip en janneke taal zeggen.

X lucas In iedergeval bedankt voor de reactie!
datum 02-12-11 14:38
reactie 3
Verwijderde gebruiker
nauw in jip en janneke taal gezegt..zal het beschaaft houden voor de kleine dichters onder ons...

wat matthijs bedoelt..dat volgens zijn geloof het niet gepast is en tegen de wil van zijn god(geloof) je niet mag vallen op het zelfde geslacht...en eigelijk in zijn geloof een stout mannetje bent..hummm jah ieder zijn geloof....

ik vindt het klin klare onzin...je valt op iemand of niet...doe wat jouw gelukkig maakt en er geen god die jouw daar van afhouden kan...

maar nog maals ieder zijn eigen mening en geloof..ik geloof ook..maar dan wel in mezelf...
datum 02-12-11 15:40
reactie 4
Hardboy
Oh ja dat verhaal heb ik al 10x vaker gehoord!
Maar ik vind ik ben wie ik ben. Dat kan niemand veranderen.!

En bedankt voor je reactie anonymous
datum 02-12-11 16:02
reactie 5
Verwijderde gebruiker
respect....het maakt niets uit op wie je wel of niet vald, zolang je maar gelukkig bent, mijn zegen heb je liefs cindy
datum 02-12-11 16:05
reactie 6
Hardboy
Dankjewel Cindy!
datum 02-12-11 16:08
reactie 7
Verwijderde gebruiker
ja zo is het toch, liefde is iets moois, dat mensen zich meer druk maken om al dat leed op aarde.....en ik vind laat iedereen in zijn eigenwaarde of die nu bi is of niet.....
datum 02-12-11 16:20
reactie 8
Hardboy
Ja dat vind ik nou dus ook!
datum 02-12-11 16:49
reactie 9
Marieke2011
Nou heel duidelijk!! En je bent zeker wie je bent, want dat ben jij!! Jou ik!! Mijn zegen heb je ook!! Vind heel knap dat je er durft uit te komen!! Velen mogen een voorbeeld aan je nemen..!! Liefss
datum 02-12-11 16:49
reactie 10
Hardboy
Dankjewel marieke
datum 02-12-11 16:51
reactie 11
roselien
Respect
Hoef je egt niet voor je schamen
Jij bent wie je bent
datum 02-12-11 17:03
reactie 12
matthijs208
citeer " Maar ik vind ik ben wie ik ben. Dat kan niemand veranderen.!"

Dat klopt niet de vraag is wil je veranderen en God kan je veranderen, zoals deze vrouw www.youtube.com/watch?v=fT2Ct14r_EI
datum 02-12-11 18:50
reactie 13
DaciaDaantje
Beste Matthijs,

Lucas ís geniaal. Hij geeft zijn gevoelens weer en deelt die met anderen. Hij heeft zelfvertrouwen en is zichzelf. Hij kan uitkomen voor zijn eigen gevoelens, waarmee hij niemand probeert te kwetsen. Waarom dat toch die zedepreek. Kun je die niet bewaren voor een ander soort website? Zorg jij nu eerst maar dat jij jezelf kunt zijn en je eigen gedachtes uit kunt spreken, zonder met de Bijbel te zwaaien. Jij kunt bljkbaar alleen herhalen wat je in de kerk hebt gehoord. Ga eens zelf denken, misschien bevalt het wel!

Lucas, top zoals je hierop hebt gereageerd! Ik heb respect voor jou.

Groet,
Diana
datum 02-12-11 19:12
reactie 14
Hardboy
Hee bedankt allemaal voor jullie lieve reacties!
Mathijs niemand kan mij veranderen zelfs god niet! Als hij mijn nu bijv. niet in de hemel wil toelaten is dat niet mijn probleem.! Ik heb liever dat ik een gelukkig leven heb zoals ik het wil ipv dat ik denk van: "Als god maar trots op me is". Als god echt om de mensen gaf accepteerde hij het. Het is toch de bedoeling dat wij gelukkig zijn!?

@daciadaantje Hartstikke bedankt voor jou reactie het doet me goed om te zien dat er ook mensen voor mij opkomen! Echt bedankt!
datum 02-12-11 19:35
reactie 15
Verwijderde gebruiker
@daciadaantje respect, ik word ook een beetje ziek van dat gepreek van mathijs, met zijn geloof...geloof in jezelf dat is het beste wat je kunt doen in de maatschappij.!!!!!!!
Naar boven

Reageren op: Bi-Seksueel

Reageren is alleen mogelijk als u ingelogd bent, klik hier om in te loggen. Heeft u nog geen account? Klik dan hier om u te registreren.