Gedichten check: Bi-Seksueel
| reactie 16
|
|
|---|---|
|
Hardboy Berichten: 930 |
Inderdaad cindy vind ik ook ben dr ook wel een beetje klaar mee. Volgensmij heeft hij er moeite mee om het te accepteren. |
| reactie 17
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 89 |
haha ja denk het ook, |
| reactie 18
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 31 |
respect voor jou!!, er zijn zoveel mensen die er niet vor uit durven te komen, en zich ervoor schamen, omdat ze bang zijn voor vervelende reacties , maar jij bent gewoon eerlijk en begint hier zelfs een stukje over op deze site, ik vind het razend knap.. XXXkuzz |
| reactie 19
|
|
|
linnyyyy Berichten: 142 |
ik vind het echt goed dat je ervoor uit durft te komen, zeker in de huidige maatschappij! en ik vind het echt onzin om zoiets niet te accepteren! Want you are born this way en niks of niemand kan je veranderen! |
| reactie 20
|
|
|
Bedankt voor de reactie annelies en linny, Maar ik denk er zelf ook vrij makkelijk en open over.. Accepteer me zoals ik ben en anders moet je er voor zorgen dat ik je nooit weer zie |
| reactie 21
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 31 |
precies xxkuzz |
| reactie 22
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1344 |
Wat maakt het nou uit of je homo of lesbies bent! het lichaam is niets waard maar je geest en je ziel wel want dat is het belangerijkste en als je gelukkig bent dan moeten mensen gewoon hun kop houden! en trouwens met dat geloof van god enzo hij heeft jou op aarde gezet dus wat zijken ze dan? wees jezelf en gelukkig en god zou over je waken ( dat ik dat typ is al wat want ik ben voor de duivel maarja...) xxSheala |
| reactie 23
|
|
|
Dankjewel voor je reactie sheala zo denk ik er ook over dus! |
| reactie 24
|
|
|
DJolien Berichten: 772 |
Woow je hebt helemaal gelijk, Iedereen is wie hij is. Ben je nu Hetrero Homo Bisexueel of Lesbies. Laat een mens je acsepteren zo je bent. Want iedereen is anders. Niets is verkeerd. Dapper en knap dat jij dit hebt durven vertellen. Ik kan niet anders zeggen. Sterk HardBoy !! Super MIJN DIEPSTE RESPECT xxJolien |
| reactie 25
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 5 |
Respect dat je er zo open in bent ik lieg tegen mijn ouders dat alle vrienden die ik heb homo zijn omdat ik niet met hetro's mag omgaan omdat ik verkracht ben maar ik vind jongens veel leuker dan meiden om mee om te gaan mr ik zoen ook wel met meiden omdat ze tederder zijn ben jij als bi ook tederder of maakt dat alleen uit met t geslacht??:$:$ -XxX-Yalenka |
| reactie 26
|
|
|
Dankjewel voor je reactie DJolien. @yelenka hoe bedoel je dat tederder en dat is best wel heftig wat je hebt meegemaakt.. |
| reactie 27
|
|
|
yenneke Berichten: 11 |
ik leef met je mee, ben het ook |
| reactie 28
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 112 |
Zeg Mathijs 208, doe eens of het het 2012 is. Iedereen heeft recht op zijn eigen geloof, maar iemand veroordelen op zijn of haar seksuele voorkeur, is toch tamelijk absurd in mijn eigen optiek althans. Zolang het om volwassen mensen gaat, wie ben jij om over zondig te praten. Ben jij God of zo? Overigens ligt dit keurig in onze grondwet vastgelegd. Dus hardboy, niets van dit middeleeuwse gelul aantrekken. Goed dat je ervoor uitkomt!. Ik ben een vrouwenliefhebber, iets teveel, zeker naar de maatstaven van Mathijs, maar trek je er geen fuck van aan. Wat een mafkees zeg. Gr Henk Benard |
| reactie 29
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 55 |
Dat maakt toch niet uit, op wie je valt!! Als je maar jezelf bent!!! |
| reactie 30
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Ik geloof ook in God, maar je kunt er zelf toch niks aan doen? Als je maar gelukkig bent is het belangrijkste. En ik denk dat God er niks op tegen hebt. Jij bent wie je bent |
| Naar boven | |