Gedichten

Zet ook uw gedichten op 1001Gedichten.nl

Heeft u nog geen account? Meld u gratis aan!

Gedichten check: Bi-Seksueel

datum 02-12-11 20:05
reactie 16
Hardboy
Inderdaad cindy vind ik ook ben dr ook wel een beetje klaar mee. Volgensmij heeft hij er moeite mee om het te accepteren.
datum 02-12-11 20:20
reactie 17
Verwijderde gebruiker
haha ja denk het ook,
datum 09-12-11 18:11
reactie 18
Annelies07
respect voor jou!!, er zijn zoveel mensen die er niet vor uit durven te komen, en zich ervoor schamen, omdat ze bang zijn voor vervelende reacties , maar jij bent gewoon eerlijk en begint hier zelfs een stukje over op deze site, ik vind het razend knap..

XXXkuzz
datum 09-12-11 23:10
reactie 19
linnyyyy
ik vind het echt goed dat je ervoor uit durft te komen, zeker in de huidige maatschappij! en ik vind het echt onzin om zoiets niet te accepteren! Want you are born this way en niks of niemand kan je veranderen!
datum 10-12-11 13:12
reactie 20
Hardboy
Bedankt voor de reactie annelies en linny, Maar ik denk er zelf ook vrij makkelijk en open over.. Accepteer me zoals ik ben en anders moet je er voor zorgen dat ik je nooit weer zie
datum 10-12-11 14:21
reactie 21
Annelies07
precies xxkuzz
datum 10-12-11 20:43
reactie 22
sheala
Wat maakt het nou uit of je homo of lesbies bent! het lichaam is niets waard maar je geest en je ziel wel want dat is het belangerijkste en als je gelukkig bent dan moeten mensen gewoon hun kop houden! en trouwens met dat geloof van god enzo hij heeft jou op aarde gezet dus wat zijken ze dan? wees jezelf en gelukkig en god zou over je waken ( dat ik dat typ is al wat want ik ben voor de duivel maarja...) xxSheala
datum 10-12-11 21:30
reactie 23
Hardboy
Dankjewel voor je reactie sheala zo denk ik er ook over dus!
datum 11-12-11 13:24
reactie 24
DJolien
Woow je hebt helemaal gelijk, Iedereen is wie hij is. Ben je nu Hetrero Homo Bisexueel of Lesbies. Laat een mens je acsepteren zo je bent. Want iedereen is anders. Niets is verkeerd. Dapper en knap dat jij dit hebt durven vertellen. Ik kan niet anders zeggen. Sterk HardBoy !! Super MIJN DIEPSTE RESPECT xxJolien
datum 11-12-11 13:33
reactie 25
Verwijderde gebruiker
Respect dat je er zo open in bent
ik lieg tegen mijn ouders dat alle vrienden die ik heb homo zijn
omdat ik niet met hetro's mag omgaan
omdat ik verkracht ben
maar ik vind jongens veel leuker dan meiden
om mee om te gaan
mr ik zoen ook wel met meiden
omdat ze tederder zijn
ben jij als bi ook tederder of maakt dat alleen uit met t geslacht??:$:$

-XxX-Yalenka
datum 11-12-11 17:01
reactie 26
Hardboy
Dankjewel voor je reactie DJolien.

@yelenka hoe bedoel je dat tederder en dat is best wel heftig wat je hebt meegemaakt..
datum 02-02-12 19:51
reactie 27
yenneke
ik leef met je mee, ben het ook
datum 02-02-12 20:56
reactie 28
Marieke1
Zeg Mathijs 208, doe eens of het het 2012 is. Iedereen heeft recht op zijn eigen geloof, maar iemand veroordelen op zijn of haar seksuele voorkeur, is toch tamelijk absurd in mijn eigen optiek althans. Zolang het om volwassen mensen gaat, wie ben jij om over zondig te praten. Ben jij God of zo? Overigens ligt dit keurig in onze grondwet vastgelegd.

Dus hardboy, niets van dit middeleeuwse gelul aantrekken. Goed dat je ervoor uitkomt!. Ik ben een vrouwenliefhebber, iets teveel, zeker naar de maatstaven van Mathijs, maar trek je er geen fuck van aan. Wat een mafkees zeg.

Gr

Henk Benard
datum 13-02-12 20:34
reactie 29
Verwijderde gebruiker
Dat maakt toch niet uit, op wie je valt!! Als je maar jezelf bent!!!
datum 26-02-12 19:43
reactie 30
NathanSchorer
Ik geloof ook in God, maar je kunt er zelf toch niks aan doen? Als je maar gelukkig bent is het belangrijkste. En ik denk dat God er niks op tegen hebt. Jij bent wie je bent
Naar boven

Reageren op: Bi-Seksueel

Reageren is alleen mogelijk als u ingelogd bent, klik hier om in te loggen. Heeft u nog geen account? Klik dan hier om u te registreren.

Laatste nieuwsberichten

• 16-12 - Geef nu uw eigen gedichtenbundel uit!

Met trots presenteren wij vandaag ons nieuwe uitgevers platform! Hiermee is het voor iedere dichter mogelijk om zijn of haar eigen gedichten te bundelen in een mooie bundel en deze...

• 28-07 - Wat mis jij nog op 1001Gedichten.nl?

1001Gedichten.nl bestaat inmiddels al ruim 5 jaar! In al die tijd is er veel veranderd op de website. Dit heeft alles er niet overzichtelijker van gemaakt. Om hier wat aan te do...

Bekijk oudere nieuwsberichten »