Gedichten
- Beterschaps gedichten
- Christelijke gedichten
- Cultuur gedichten
- Dating gedichten
- Dieren gedichten
- Duitse gedichten
- Engelse gedichten
- Familie gedichten
- Geboorte gedichten
- Huwelijks gedichten
- Islamitische gedichten
- Kerst gedichten
- Kinder gedichten
- Liefdes gedichten
- Moederdag gedichten
- Natuur & seizoen gedichten
- Nieuwjaars gedichten
- Overige gedichten
- Overlijdens gedichten
- Paas gedichten
- School gedichten
- Sinterklaas gedichten
- Sms gedichten
- Sport gedichten
- Vaderdag gedichten
- Valentijn gedichten
- Verdriet gedichten
- Verjaardags gedichten
- Vriendschaps gedichten
- Vrolijke gedichten
U bent hier:
Stel je voor: Een korte biografie over mezelf
| reactie 16
|
|
|---|---|
|
peety1998 |
ik werd en wordt nog wel is gepest en mn kat is laatst overreden op mijn verjaardag (en dat zag ik gebeuren)vandaar dat ik weer veel op 1001gedichten.nl zit khoop dat je het leuk vind hier ik heb geen stoornis maar wel lastvan o nzerkerheid soms ;( greetz peety |
| reactie 17
|
|
|
Marcellaa16 |
Heftig man. Ik hoop dat je gelukkig word met je vriendin. |
| reactie 18
|
|
|
timmyboy014 |
bedankt voor de reacties. Ik hoop dat jullie ook een gelukkig leven tegemoet gaan/hebben Alle vragen zijn welkom, het maakt niet uit waarover. als is het nog zo'n rare of apparte vraag. Ik beantwoord alles UPDATE: na een paar weken van onzekerheid en pijn in de relatie, gaat het nu weer helemaal super met de liefde en de rest Eindelijk weer wat goed nieuws in mijn leven!!! |
| reactie 19
|
|
|
Verwijderde gebruiker |
Nou... Ik weet precies hoe jij jou voelt, Ik heb geen bijde van mijn ouders meer door kanker, En mijn broertje is nu pas zeven, En ik zeg altijd dat ze opreis zijn, Nu vraagt hij om een briefje van hun, Vandaag ga ik met me oudere zus alles vertellen, Iedereen die ook iets erg heeft meegemaakt STERKTEE Gr. Yaren |
| reactie 20
|
|
|
timmyboy014 |
@KoetjeBoetje succes met het vertellen, dat zal niet makkelijk zijn... en jij ook heel veel sterkte!!! gr, TimL |
| reactie 21
|
|
|
Verwijderde gebruiker |
[b] Wat een zwaar leven heb jij zeg, Ik weet hoe jij jou nu voelt, Zonder pap... Ik heb ook geen pap of mam meer, Doe die verschrikkelijke ziekte, Kanker... Ik woon nu bij me tante, Maar sinds kort gaat het niet zo goed met haar, Ze heeft een hersentummor, Gevolg kanker... Me tante ligt nu in het ziekenhuis, En me grote zus zorgt voor ik en me kleine broertje, Ik schrijf er veel gedichten en verhalen over, Ik heb ze ook nooit online durven zetten, Maar ziezo ze staan er op, En me nachtmerrie is werkelijk gekomen... Het begon allemaal zo'n 2 maanden geleden, Ik zat in me kamer en voelde me niet goed, Ik had ruzie met me BFF, Ik dacht dat ze misschien nooit meer me zou vergeven, En dacht dat ze misschien op Msn zat, Het was al laat, Maar ze zat op Msn, Ik starte een videogesprek, En ik had nog niet eens op de knop gedrukt, Toen ik haar zag op de webcam, We hebben zitten praten, Tot ze zich af vroeg waar haar broertje was, Ze ging gaan zoeken, Ze bleef lang weg, Na bijna tien minuten, Werd ik echt ongerust, Zou haar daar iets gebeurt zijn, En toen plots hoorde ik een geschreeuw, Geroep, Gehuil, Zonder twijfels nam ik me fiets, En fietste naar haar huis, Toen ik aankwam was ik echt bang, En ging langs de acherdeur, Die stond altijd open, Ik kwam binnen en kon niets zien, Het was er donker en super eng, Ik stuikelde over iets, En ging met tranen in me ogen naar boven, Niemand, Toen ging ik naar haar garage, En wat lag daar, Me BFF met haar broertje naast haar, In een grote plas bloed, Ik stak het licht aan en liep naar haar toe, Ik vroeg of alles goed gaat en wat er gebeurt was, Ze zei niets, Het enige wat ze deed was huilen, Toen plots ze iets zei: Mijn broer... Onder de kast... En toen keek ik rond, Daar lag haar broertje dood, Met een kast op zijn arm, En in een grote plas bloed... Dit was echt een nachtmerrie, Haar broertje is er ondertussen niet meer... Iedereen die zoiets al meegemaakt heeft, Sterkte, Iedereen... STERKTE |
| reactie 22
|
|
|
timmyboy014 |
wow, wat een verhaal. Echt mega erg dat je dat hebt moeten meemaken. Heel veel sterkte en steun toegewenst gr, TimL |
| reactie 23
|
|
|
roselien |
Timmiee(L) Ik sta aan je zij. Met al mijn moed strij ik voor jou Omdat ik van je hou! Ik weet dat jij het kan Je ben sterk We komen er doorheen Want jij staat niet alleen Veel vrienden hebt je hier Dat doet jou en mij plezier.. Zonder vrienden hebt je geen leven. Ik zal er voor je zijn In al je pijn Ik pak je hand En leid ons naar het beloofde land.. Enne veel sterkte voor degenen hier op de site Wat een hevige verhalen!. De zon gaat ook voor jullie eens schijnen en laat jou je verdriet eensklap verdwijnen! |
| reactie 24
|
|
|
timmyboy014 |
bedankt schat<3 das echt een super mooi gedicht We komen er wel uit samen, dat weet ik zeker XXX Tim |
| reactie 25
|
|
|
draak |
mooi. Wel cool dat je zoiets verteld. Het gaat vast goed komen hoor. |
| reactie 26
|
|
|
timmyboy014 |
@draak: de rede dat ik het hier heb durven neerzetten is omdat ik weet dat meer mensen erge dingen hebben meegemaakt of meemaken. En het lucht op als mensen je begrijpen en er over kan praten. UPDATE: volgende week ben ik de hele week vrij!!! Dan kan ik mooi de dingen die me dwars zitten afronden en achter me laten, en daarbij komt dat ik donderdag lkkr naar Amsterdam mag met de klas Ik weet zeker dat het weer helemaal goed komt. Mede dankzij me lieve schat Roselien. LOVEYA<3 UPDATE mijn oma krijgt een kijkoperatie waarnaar ze de galblaas weghalen, de datum is, alsof het niet beter bedacht kon zijn, op 14 februari, idd Valentijnsdag... Ik hoop dat ze het gwn haalt en er nikz erg gebeurd. STERKTE OMA |
| Naar boven | |
Reageren op: Een korte biografie over mezelf
Reageren is alleen mogelijk als u ingelogd bent, klik hier om in te loggen. Heeft u nog geen account? Klik dan hier om u te registreren.
Laatste berichten op het forum
- 21/05 gedichtenwedstrijd
- 21/05 gedicht
- 20/05 Gedicht, Lente sneeuw.
- 20/05 mooi lied
- 20/05 Graag jullie mening!
- 20/05 Nog geen titel bedacht
- 20/05 twee witte lichten
- 20/05 Man van de maatschappij
- 20/05 zwijgen
- Naar het forum »
Laatste nieuwsberichten
-
16-12 - Geef nu uw eigen gedichtenbundel uit!
Met trots presenteren wij vandaag ons nieuwe uitgevers platform! Hiermee is het voor iedere dichter mogelijk om zijn of haar eigen gedichten te bundelen in een mooie bundel en deze...
-
28-07 - Wat mis jij nog op 1001Gedichten.nl?
1001Gedichten.nl bestaat inmiddels al ruim 5 jaar! In al die tijd is er veel veranderd op de website. Dit heeft alles er niet overzichtelijker van gemaakt. Om hier wat aan te do...