Stel je voor: hallo lieve dichters
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 65 |
Mijn naam is Shiva. Ben nieuw hier op deze site, moet zeggen dat ik het echt een toffe site vind. En wat een mooie gedichten maken jullie allemaal. Hoop dat jullie die van mij ook weten te waarderen. Over mezelf wil ik kwijt, dat ik op jonge leeftijd heel veel heb meegemaakt,(maar wie niet tegenwoordig) maar ondanks dat toch sterk in het leven sta. En blij en dankbaar ben voor alles wat ik heb in mijn leven. Ik probeer dan ook altijd de schoonheid van de kleine dingen te zien. heel veel liefs Shiva |
| reactie 1
|
|
|
Suzy Berichten: 29 |
Heey Shiva, Welkom op de site En wat goed dat je ondanks alles toch sterk in het leven staat Ik zal eens wat gedichten van je gaan lezen ben benieuwd Groetjes Suzy |
| reactie 2
|
|
|
timmyboy014 Berichten: 445 |
hey, Shiva, Ik heb net wat gedichten van je gelezen, zijn echt heel mooi geschreven. Zou je ook bij mijn gedichten willen kijken, als je wilt. Ik raad je dan aan om het gedicht "voor iedereen straalt er een ster aan de hemel" te lezen. Die vind ik persoonlijk het beste. gr, Tim ps. als je vragen hebt of wat wilt weten, dan laat het me maar weten |
| reactie 3
|
|
|
hey bedankt voor jullie reacties, echt zo leuk. en zeker ga ik ook jullie gedichten lezen heel veel liefs Shiva |
| reactie 4
|
|
|
Star Poet Berichten: 58 |
Welkom Shiva! Je gedichten zijn echt wel mooi! Ik wens je nog veel plezier en dichterlijke vrijheid toe hier op de site. Star Poet |
| reactie 5
|
|
|
zo ontzettend bedankt Star Poet voor je lieve reactie, ik ga die van jou ook zeker lezen liefs shiva |
| reactie 6
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1344 |
Leuk dat je hier gekomen bent Shiva! Ik ben zelf al helemaal verslaafd aan deze site! Ik ga nog wat gedichten van je lezen! Nou alvast veel plezier op deze site! haha En veel suc6 met dichten (maar dat zou niet al te moeilijk zijn denk ik) Liefs Sheala |
| reactie 7
|
|
|
timmyboy014 Berichten: 445 |
hey Shiva, Zou je ook mijn verhaalgedicht willen lezen? dit is de link: www.1001gedichten.nl/forum/onderwerp/3312/ |
| reactie 8
|
|
|
wat aardig en leuk al die lieve reacties.....thnx allemaal!!! @Timmyboy heb het gelezen en moet zeggen erg mooi....top!!! |
| reactie 9
|
|
|
Hardboy Berichten: 930 |
Hey shiva, Welkom hier. Ik kijk er naar uit om je gedichten te gaan lezen. Het valt me toch wel op dat hier veel mensen zitten die veel hebben mee gemaakt. Dus ik ook onder andere. Ik vind het toch fijn om te horen dat jij dan wel sterk in het leven staat. Hopelijk ga jij mijn gedichten ook eens lezen ik vind ze zelf erg goed X Lucas |
| reactie 10
|
|
|
Hey hardboy.... Ik denk juist ook dat als je veel hebt meegemaakt je de mooiste gedichten kunt maken, vandaar ook dat juist die mensen dichten, is ook iets waar we allen erg trots op kunnen en mogen zijn ik waardeer ook al die lieve mensen hier enorm, juist omdat mensen je begrijpen omdat ze zelf ook veel hebben meegemaakt.... ik sta dan wel sterk in het leven nu gelukkig maar moet eerlijk zeggen dat ik soms ook wel van die moeilijke dagen heb, majah wie niet tegnwoordig heel veel liefs Shiva |
| reactie 11
|
|
|
Ja shiva dat is waar.. Maar als je er graag over praat mag dat van mij vind het belangrijk dat mensen zo hun ei kwijt kunnen door hun verleden te vertellen. Maar niets is verplicht! Ik vind het zelf namelijk super om mijn verleden aan iemand kwijt te kunnen, Want dan kunnen mensen ook oordelen wie er fout zaten en dat vind ik zeer belangrijk. Ik hoop dat je me gedichten wat vind X Lucas |
| reactie 12
|
|
|
ik wil best wel kwijt wat ik heb meegemaakt misschien hebben andere er wat aan. ik werd 6weken tevroeg geboren, mijn pa maakte vol trots een foto, en liet die aan mijn moeder zien, mijn moeder zei ga weg, dat noem je toch geen kind....toen werden foto's gemaakt met zo'n poloroid camera of zoiets, dat je meteen de foto kon zien. mijn ouders gingen toen ik 3 jaar was uit elkaar.....ik woonde bij mijn moeder en mijn zus.....mijn moeder kreeg een vriend die zijn handen nogal los had zitten, en mijn moeder zocht overal wel wat achter dat ik niet deugde enzo, altijd ging ze na instanties enzo, liefde kreeg ik nooit mijn zus wel....toen moest ik naar een speciale school daar werd ik gepest door alle kinderen, na school werd ik altijd wel in elkaar geslagen, thuis mocht ik er niet over praten, ik mocht altijd alleen maar leuke dingen zeggen en moest zoveel mogelijk op mijn kamer zitten....uiteindelijk met 14 jaar zei mijn moeder dat ik naar een internaat moest, ze beloofde me dat ik maar een jaartje hoefde te blijven, maar uiteindelijk ben ik nooit meer thuis gekomen, al mijn spullen en mijn slaapkamer werd vervangen door een baby kamer voor het eerste kindje van mijn zus....ik raakte op het verkeerde pad, en toen heeft m,ijn moeder me met de leiding in een ander instituut geplaatst daar werd ik helemaal gek en ben weggelopen, toen heb ik nog enige tijd op straat geleeft, heb ook een tijd in een kraakpand gewoond, ben uiteindelijk met heel verkeerde mensen omgegaan, heb heel hard moeten vechten voor een goed leven, ik raakte vroeg zwanger...en mijn ex zogezegt heeft mij en mijn dochter mishandeld, toen hij uiteindelijk uit mijn leven was, werd ik depresief, had last van borderline persoonlijkheidsstoornis, maar uiteindelijk had ik wel de moet om het goed te willen doen en hulp te vragen vooral voor mij en mijn kind, die hulp met beide handen aangepakt, inmiddels heb ik alles overwonnen slik geen antidepresiva meer, en ben heel gelukkig met mijn kids, heb inmiddels nog een kind erbij gekregen......dit is zo'n beetje mijn verhaal.....wel in het kort uitgelegd dan. iedereen maakt pijnlijke dingen mee, hoe moeilijk en hoe hard of pijnlijk ook...probeer in jezelf te geloven, geef vooral nooit op....ik ben het bewijs, dat je erboven op kunt komen, als je maar in jezelf geloofd. er zullen altijd mensen zijn die je kapot willen maken, en ook die hebben op hun beurd weer veel meegemaakt....wees blij met de kleine dingen, en probeer te vergeven, zo kun je op een hoopvolle manier jou leven gaan leven. want iedereen verdiend het beste in het leven. oja wat ik ook nog kwijt wil...ik ben nooit een vervelend kind geweest, er waren zelfs mensen die mij in huishadden willen nemen, maar mijn moeder heeft er altijd een stokje voor gestoken.....een tijd geleden heb ik ook een gedicht voor mijn moeder gemaakt zal hem hieronder plaatsen. waarom heb jij mij nooit die liefde wat ik nodig had gegeven? nu is het te laat, we zijn uit elkaars leven. Mijn jeugd, het deed me altijd zo'n verdriet, beste moeder, waarom zag jij dat niet. Misschien zag je het wel, maar kon je het niet aan, en was het makkelijker om mij uit de weg te gaan. Het heeft toch geen zin, al die verwijten, ik ben het langzamerhand beter gaan begrijpen. Onddanks het gemis, neem ik alles zo hoe het is. Ik heb je alles vergeven, want het woog zo zwaar, om met al die kwaadheid te leven. Beste moeder, ik hoop dat jij er ook ooit vrede mee zult krijgen, en dat je je door het licht laat leiden. want gevoelens van wrok, is geen gewin, het is verspilbare moeite, het heeft geen zin. Ik hoop dat ook jij het jezelf kan vergeven, want ook jij moet verder met je leven. Alleen jammer dat je het goede nooit van mij zag, beste moeder, toch bedankt dat je me het leven gaf. |
| reactie 13
|
|
|
Wauw. Dit is heel apart. Lijkt veel op dat van mij al zeg ik hetzelf heb zelf ook vast gezeten in een internaat en in pleeggezinnen. Mijn stiefvader van nu heeft losse handjes en mijn moeder haar ex had dat ook. Alleen ik ben niet op het verkeerde pad gekomen.. Omdat ik toch aardig sterk in mij schoenen sta Maar bedankt voor je korte uitleg. Ik weet nu al dat ik veeeeel mooie gedichten van je kan verwachten! die je er onder zette! prachtig! het doet echt wat met me X Lucas |
| reactie 14
|
|
|
ja die eronder had ik onder de naam lorena.... ik was al eens eerder lid van deze site....(dus eigelijk ben ik ook niet zo nieuw hier op 1001, er zijn maar een paar mensen die dat weten, of die mij nog kennen....)heb ze op mijn pc staan ik kan ze je mailen, maar ik kan ze niet onder shiva haar naam erop zetten denk ik. ik had onder de naam lorena al 189 gedichten gemaakt....dus laat maar weten of je ze wilt lezen. |
| reactie 15
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 337 |
Echt ik vind je geweldig ....en heb diep respect voor je sta voor je klaar als het je me nodig heb zoals je weet heb ik zelf ook veel meegemaakt maar juist dat maak je sterker en ik voel best wel een band met je zo op afstand hihi klinkt raar....maar goed je schrijft super mooie gedichten ben blij dat ik je weer beetje beter heb leren kennen dikke knuffel voor jou en je kids liefs brigitte |
| Naar boven | |