Stel je voor: Voorstellen
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Dania Berichten: 12 |
Hoi Allemaal.. Eindelijk weet ik hoe ik in het forum kan komen. Ben soms zo,n digibeet. Maar ik zal mij zelf dan nu voorstellen. Mijn naam is Nia. 45 jaar en twee uitwonende kinderen van 22 en 19 jaar.Ik schrijf graag mijn gevoel van mij af in dichtvorm. Denk er niet teveel bij na want dan lukt het niet. Het mooie hiervan is dat als je het later weer gaat teruglezen je vaak antwoorden vind op vragen die je bezig houden. Veel van mijn gedichten vind ik te persoonlijk om hier neer te zetten maar het begin is er. Verder moet ik hier nog veel ontdekken hoe alles werkt maar dat komt vast nog wel......hoop ik |
| reactie 1
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 65 |
hey als eerste welkom.....leuk heel veel liefs shiva |
| reactie 2
|
|
|
Dania Berichten: 12 |
Shiva moon. Dankje voor je reactie. Ik heb net een paar gedichten van je gelezen en vind ze mooi. Ik vind alleen het stemmen moeilijk dus ik stem gewoon (nog) niet. Ik moet nog even de site goed bekijken en ga dan aan de slag met gedichten voor mijn programma. Ik vraag altijd toestemming maar vind het het leukst als mensen ze mijzelf toesturen met een korte inleiding erbij! Dus wellicht tot snel Liefs Nia |
| reactie 3
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1344 |
Halo Nia! welkom op de site zou ik zeggen! De site leer je vanzelf wel kennen |
| reactie 4
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 55 |
Dag Nia, Welkom... De site is verslafend en je leert er nieuwe lieve mensjes kennen. Ik hoop dat je veel geidhcten schrijft want ik ben VErZOT op gedichten lezen. Weer een nieuw tof mensje bij!!! Liefs, Yaren |
| Naar boven | |