1001 Gedichten

1001 gedichten

Zet ook uw gedichten op 1001Gedichten.nl

Heeft u nog geen account? Meld u gratis aan!

Stel je voor: Voorstellen

1
datum 22-01-12 21:35
startpost
Dania
Hoi Allemaal.. Eindelijk weet ik hoe ik in het forum kan komen. Ben soms zo,n digibeet. Maar ik zal mij zelf dan nu voorstellen. Mijn naam is Nia. 45 jaar en twee uitwonende kinderen van 22 en 19 jaar.Ik schrijf graag mijn gevoel van mij af in dichtvorm. Denk er niet teveel bij na want dan lukt het niet. Het mooie hiervan is dat als je het later weer gaat teruglezen je vaak antwoorden vind op vragen die je bezig houden. Veel van mijn gedichten vind ik te persoonlijk om hier neer te zetten maar het begin is er. Verder moet ik hier nog veel ontdekken hoe alles werkt maar dat komt vast nog wel......hoop ik. Oja..ik heb een radioprogramma waarin ik een paar gedichten voordraag. Als je het leuk vind dat ik jou gedicht voordraag laat het mij dan weten en ook of ik je naam erbij mag noemen.
datum 22-01-12 22:11
reactie 1
Verwijderde gebruiker
hey als eerste welkom.....leuk dit is ook echt een toffe site. fijn dat het begin er is...het doet ook goed als je je gevoelens kunt uiten in een gedicht, dat doe ik ook namelijk. zou het erg leuk vinden als mijn gedichten jou aanspreken dat je ze eens voordraagt op de radio, leuk idee eigelijk laat me maar wat weten dan als je ze wat vind....dan geef ik je ook mijn echte naam door. ik ga zeker jou gedichten lezen.....

heel veel liefs shiva
datum 23-01-12 16:25
reactie 2
Dania
Shiva moon. Dankje voor je reactie. Ik heb net een paar gedichten van je gelezen en vind ze mooi. Ik vind alleen het stemmen moeilijk dus ik stem gewoon (nog) niet. Ik moet nog even de site goed bekijken en ga dan aan de slag met gedichten voor mijn programma. Ik vraag altijd toestemming maar vind het het leukst als mensen ze mijzelf toesturen met een korte inleiding erbij! Dus wellicht tot snel

Liefs Nia
datum 23-01-12 16:50
reactie 3
Verwijderde gebruiker
Halo Nia! welkom op de site zou ik zeggen! De site leer je vanzelf wel kennen en het is HEEL erg verslafend! maar ik wou dus ff zeggen welkom! Liefs Sheala
datum 23-01-12 16:56
reactie 4
Verwijderde gebruiker
Dag Nia,

Welkom... De site is verslafend en je leert er nieuwe lieve mensjes kennen.
Ik hoop dat je veel geidhcten schrijft want ik ben VErZOT op gedichten lezen.

Weer een nieuw tof mensje bij!!!

Liefs, Yaren
Naar boven

1

Reageren op: Voorstellen

Reageren is alleen mogelijk als u ingelogd bent, klik hier om in te loggen. Heeft u nog geen account? Klik dan hier om u te registreren.