Huiskamer: Emotionele gedichten
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Dania Berichten: 12 |
Hallo allemaal. Ik heb èèn gedicht hier staan genaamd "Sluipmoordenaar". Het gaat over de ziekte van mijn vader die inmiddels overleden is. In en na die periode heb ik veel van mij af geschreven. Soms liet ik ze iemand lezen maar dat liep vaak op tranen uit. Dus ik had echt zoiets van die zet ik niet online. Tot een vriendin zei dat mensen er juist herkenning in vinden. Ik twijfel nu of ik ze wel of niet zal plaatsen. Ik zie er hier ook een categorie voor is maar ben nog niet zover dat ik ze kan lezen. Kunnen jullie mij hierin raad geven ? Zitten mensen daarop te wachten? |
| reactie 1
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1 |
ik denk wel dat het erg gewaardeerd wordt. en het kan een hele opluchting voor je zelf betekenen. ik zou het proberen. lieve groet. |
| reactie 2
|
|
|
draak Berichten: 12 |
Het lijkt me een heel goed idee. Als je het later niet meer wilt kan je de gedichten altijd nog verwijderen. |
| reactie 3
|
|
|
timmyboy014 Berichten: 445 |
Hey je moet ze er inderdaad gewoon opzetten. Ik ben mijn vader verloren aan kanker 9 jaar geleden, ik was toen pas 8 Ik heb ook een aantal gedichten hierop gezet die daar mee te maken hebben Mij heeft het veel steun bezorgt en het is echt fijn om dat kwijt te kunnen. Kortom...gewoon doen PS lees mijn biografie maar eens als het je interesseerd Dit is de link: www.1001gedichten.nl/forum/onderwerp/3287/ |
| reactie 4
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 55 |
Tymmyboy014, Waaww, Zelf ken ik mij er helemaal in, Mijn ouders zijn ook allbij overleden aan kanker, 6jaar geleden, Veel sterkte... Yaren |
| reactie 5
|
|
|
preciousB Berichten: 2 |
|
| reactie 6
|
|
|
Erg als ik de verhalen lees. En sommige van jullie zijn zo jong!. PreciousB ..ik wil jou veel sterkte wensen.. Mijn kinderen missen hun opa heel erg. Toch hebben ze heel veel goede herinneringen aan hem en die kunnen ze koesteren. Maar jij zegt "misschien" . Ik hoop voor je dat jij je opa mag behouden. Over mijn gedichten....ze staan nog steeds niet hier. Wou dat nu doen maar is niet zo,n goed idee voor de nacht:/ |
| reactie 7
|
|
|
timmyboy014 Berichten: 445 |
juist wel, want als ze dan goedgekeurd worden door de beheerder(s) dan kunnen mensen ze lezen morgenvroeg, en dat wordt best veel gedaan, althans ik heb dan al vaak best wat reacties binnen en bekijk op mijn gedichten. gr, TimL |
| reactie 8
|
|
|
Ik heb er een paar verstuurd. Pfff valt niet mee om het terug te lezen. Maar goed...ik denk dat veel mensen zich er wel in herkennen. Misschien niet in alles want in veel van deze gedichten zul je merken hoe wij gesterkt werden en worden door ons geloof. Maar nu kijken of ze door de keuring komen |
| Naar boven | |