Gedichten check: Vlinder
|
startpost
|
|
|---|---|
|
kim83 Berichten: 2 |
Hoi Allemaal. Willen jullie mij vertellen wat jullie van dit gedichtje vinden op een kaart? Hij is voor het overlijden van jonge kindjes. voorop de kaart staat Vlinder.... Binnenin: ...zo mooi vliegt door de lucht geniet van de zon vlinder zo mooi. Het is de bedoeling dat de kaarten verkocht worden in winkels, dus vind jullie menng heel belangrijk. Alvast bedankt!! Groetjes Kim |
| reactie 1
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1344 |
Ik vind hem heel mooi! echt heel mooi! ik vind dat je heb wel op een kaart kan zetten hoor |
| reactie 2
|
|
|
kim83 Berichten: 2 |
Dank je wel Sheala voor je lieve reactie. Dat ga ik dan ook maar zeker doen! Groetjes! |
| reactie 3
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 55 |
Prachtig!!! Daar ga je zeker goed mee scoren in de winkels, Ik hoop dat jullie veel kaartjes verkopen en als ik er een zie ga ik er ook eentje kopen hoor... Liefs Yaren |
| reactie 4
|
|
|
Hardboy Berichten: 930 |
mooi |
| reactie 5
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 112 |
Nu ja, eerlijk gezegd koop ik nooit kaarten, maar ik denk dat het wel aanslaat. Daarnaast heb ik wel wat met vlinders (wie niet?). Maar dankzij je berichtje heb ik al uren een liedje in mijn hoofd en het wil er niet uit. Ik weet niet of het toegestaan is, maar ik doe iig aan bronvermelding. Over dichtkunst gesproken! Nog steeds wordt het nummer bij voorstellingen van Boudewijn de Groot opgevoerd, maar de tekst is van Lennart Nijgh. Enigszins onbekend bij de meeste jongeren Gr Henk Benard (Marieke1) Zo te sterven op het water met je vleugels van papier Zomaar drijven, na het vliegen in de wolken drijf je hier Met je kleuren die vervagen Zonder zoeken zonder vragen Eindelijk voor altijd rusten En de bloemen die je kuste Geuren die je hebt geweten Alles kan je nu vergeten Op het water wieg je heen en weer Zo te sterven op het water met je vleugels van papier als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenblaren wiegen maar zo hoog kan ik niet komen dus ik vlieg maar in mijn dromen altijd ben ik voor het leven op de vlucht als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht Om te leven dacht ik je zou een vlinder moeten zijn Om te vliegen heel ver weg van alle leven, alle pijn Maar ik heb niet langer hinder van jaloersheid op een vlinder Als zelfs vlinders moeten sterven laat ik niet mijn vreugd bederven Ik kan zonder vliegen leven Wat zou ik nog langer geven Om een vlinder die verdronken is in mei Om te leven hoef ik echt geen vlinder meer te zijn |
| reactie 6
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 75 |
kan zeker wel op een kaart....erg mooi!!!! |
| reactie 7
|
|
|
roselien Berichten: 216 |
Kan zeker op een kaart Mooi gedaan |