Gedichten

Zet ook uw gedichten op 1001Gedichten.nl

Heeft u nog geen account? Meld u gratis aan!

Huiskamer: I need your help

datum 27-01-12 15:29
reactie 16
sheala
ik heb het gedicht gelezen en hij is heel mooi! Echt dapper dat je het in z'n kluisje hebt gelegd! Veel sterkte!
Liefs Sheala
datum 27-01-12 16:15
reactie 17
Suusie
Thanks! haha, dat heb ik wel nodig ik sprak die vriend van hem die vorig jaar bij mij in de klas zat(Tristan). En hij wist er al van xd. Hij hoorde ineens iemand zeggen: what the fack! en toen liep hij naar B en zijn beste vriend Dani..Hij had de eerste zinnen gelezen en dacht al meteen: Suus. Als ik Tristan moet geloven, las Bjarne het gedicht..liet het Tristan en Dani lezen..en gooide het weg
ik: maar hoe deed Bjarne toen hij het las?
Tristan: Stil..
dus nu weet ik nog steeds niks xd. Maar ik denk dat hij me niet leuk vindt..anders gooit hij het gedicht toch niet weg?
xxxxxxxxx
datum 27-01-12 19:17
reactie 18
sheala
ik ben bang dat je gelijk hebt.... Maar nu weet je het teminste (ongeveer dan)
datum 27-01-12 19:25
reactie 19
Suusie
ja..maar ik snap echt niet dat hij mijn gedicht weg gooit..
ik had er zo mijn best op gedaan..ach..nu weet ik inderdaad hoe het zit..thanks<3
xxxxxxx
datum 27-01-12 19:52
reactie 20
Verwijderde gebruiker
Moest ik een jongen zijn en zo mooi gedichtje en zo lief meisje kunnen krijgen zou mijn leven niet meer stuk gaan...
datum 27-01-12 20:39
reactie 21
Suusie
Aaah how sweet!^^ thanks schat<3 blijkbaar denkt hij daar anders over..nou ja, hij kent me niet persoonlijk
datum 16-02-12 22:53
reactie 22
xSweety
Wat was zijn reactie? Heb je al met hem gepraat? (:
x
Naar boven

Reageren op: I need your help

Reageren is alleen mogelijk als u ingelogd bent, klik hier om in te loggen. Heeft u nog geen account? Klik dan hier om u te registreren.

Laatste nieuwsberichten

• 16-12 - Geef nu uw eigen gedichtenbundel uit!

Met trots presenteren wij vandaag ons nieuwe uitgevers platform! Hiermee is het voor iedere dichter mogelijk om zijn of haar eigen gedichten te bundelen in een mooie bundel en deze...

• 28-07 - Wat mis jij nog op 1001Gedichten.nl?

1001Gedichten.nl bestaat inmiddels al ruim 5 jaar! In al die tijd is er veel veranderd op de website. Dit heeft alles er niet overzichtelijker van gemaakt. Om hier wat aan te do...

Bekijk oudere nieuwsberichten »