Gedichten check: Masker
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Roozz1998 Berichten: 7 |
Ik ben niet wie ik echt wil zijn Ik draag mijn masker goed Vanbuiten mijn gezicht dat lacht Maar binnenin mijn hart dat bloedt Men ziet mijn lachende gezicht Dat altijd vrolijk staat Niemand die ooit heeft gezien Dat het niet goed met me gaat Dus ga ik verder door het leven In mijn wereld vol verdriet Niemand die mijn pijn begrijpt Niemand die mijn tranen ziet Roos - 13 jr. |
| reactie 1
|
|
|
Suusie Berichten: 405 |
Aah dit gedichtje raakt me echt heel diep.. zo voel ik me namelijk ook echt goed! echt een geweldig goed gedicht! XXX Suus |
| reactie 2
|
|
|
Marinda Berichten: 26 |
<3 geweldig... Ik vind dit zoo echt. |
| reactie 3
|
|
|
xgdamien Berichten: 5 |
Erg mooi gedicht heel erg mooi <3 |
| reactie 4
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 244 |
zo mooi, ik voel me net zo.. kon ik mijn masker maar afzettn Elke, 13 |
| reactie 5
|
|
|
Bedankt voor jullie reacties! |
| reactie 6
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 55 |
Waww, Zo voel ik me ook helemaal vanbinnen zit ik te schreeuwen en wil ik er niet meer zijn maar vanbuiten een lach. Ik wil het niet zodoen ik wil mijn echte ik tonen maar dat gaat nu eenmaal niet want niemand houd van mijn echte ik. -xYarenx- |
| reactie 7
|
|
|
anouk1802 Berichten: 8 |
Wauw, mooi gedicht hoor! ik heb ook zo'n soort gedicht geschreven. ik weet wat je voeld, de rede is anders maar de pijn is gelijk.... Liefs anouk. |
| reactie 8
|
|
|
SB75 Berichten: 6 |
13 jaar? Blijven schrijven, Roozz! Het mag misschien niet "technisch perfect" zijn, het is wel echt, en voor zo'n jong iemand gewoon heel goed! |
| reactie 9
|
|
|
Thanx! |
| reactie 10
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 46 |
Woow.. sluit me bij de rest aan! Je hebt talent hoor! x Privé |
| reactie 11
|
|
|
Puberbeer Berichten: 22 |
je kan goed je emoties en waarschijnlijk ook die van veel anderen uit drukken het is zo mooi ik zit gewoon te huilen |
| reactie 12
|
|
|
viking-queen Berichten: 3 |
zo goed en mooi geschreven .,.ook heel herkenbaar ..... ik heb mijn masker 6 jaar geleden af gezet..en wat een lucht geeft dat zeg !!! xxx |
| reactie 13
|
|
|
CrazyJolien Berichten: 1 |
Blijf geloven in u zelf, want ge kunt echt mooi schrijven |
| reactie 14
|
|
|
Nog meer reacties please :$ |