Huiskamer: de namen die we gebruiken
|
startpost
|
|
|---|---|
|
timmyboy014 Berichten: 445 |
Hallo iedereen, Het leek me wel een leuk idee om te weten hoe jullie aan jullie namen voor de site zijn gekomen? Als deze topic al bestaat, laat het me dan even weten a.u.b. gr, TimL |
| reactie 1
|
|
|
Jamie33 Berichten: 2 |
Jamie33, Jamie is mijn eigen naam en 3 (33) is mijn geluksgetal. |
| reactie 2
|
|
|
Marinda Berichten: 26 |
Ik heet gewoon Marinda |
| reactie 3
|
|
|
Myself Berichten: 188 |
Myself, de naam die ik gebruik. Die gebruikte ik vroeger al, weet niet waarom eigs! Heb uiteraard een anders naam maar heb er voor gekozen om die niet te gebruiken |
| reactie 4
|
|
|
Suusie Berichten: 405 |
Eigenlijk heet ik Suzanne maar iedereen noemt me Suus maar die naam was al bezet..dus dacht ik: misschien.. Suusie en dat kon xd |
| reactie 5
|
|
|
Hardboy Berichten: 930 |
Hardboy : Hard: Hardstyle Hardcore & en dat ik aardig hard ben geworden.. Boy: Omdat ik een jongen ben Gebruik deze naam al zes jaar overal |
| reactie 6
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1344 |
Sheala. Ik denk dat ik het gekozen heb omdat ik een vampier boek aan het lezen was en daar heete een vampier Seba. Ik heb daar een meisjes vorm van gemaakt en ik vind het een mooie naam. En S van Satan (duivel) dus past wel bij mij! |
| reactie 7
|
|
|
timmyboy014 Berichten: 445 |
oke, bedankt voor de reacties. Leuk om te lezen hoe jullie op de ideeën zijn gekomen. Gr, TimL |
| reactie 8
|
|
|
Poetess-Sascha Berichten: 139 |
Eigenlijk is mijn gebruikersnaam best wel mislukt! Ik heet sascha maar dat lijkt totaal niet op; mijnnaamgaatjeniksaan |
| reactie 9
|
|
|
TheyCallMeMelissa Berichten: 78 |
TheyCallMeMelissa.. Ik heet dus gewoon Melissa en iedereen noemt me zo Veel uitleg kan ik hier niet bij geven |
| reactie 10
|
|
|
sharingan Berichten: 45 |
ik kijk anime ben verslaaft xD en kijk vooral een specifieke serie waarschijnlijk kennen veel de serie wel. heet Naruto mijn echte naam is myrthe |
| reactie 11
|
|
|
yenneke Berichten: 11 |
yenneke, bijnaam van Cheyenne |
| reactie 12
|
|
|
linnyyyy Berichten: 142 |
ik heet linda.. en een aantal mensjes noemede mij linny.. maar met 1 y kon niet dus deed ik er gelijk maar 4 |
| reactie 13
|
|
|
xisax Berichten: 71 |
xisax. x = staat voor kusje isa= Naam die oudschoolvriendinnen aan mn harde, durvende kant gaven x= opnieuw kusje XD |
| reactie 14
|
|
|
HappyisGone Berichten: 11 |
All that used to be happy in me is gone. Simple enough. |
| reactie 15
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 337 |
ik heb heks gekozen omdat ik altijd met de kids uit de buurt halloween viert en alngs de huizen gaat....en ik heksen verzamelt en ook draken.....pas voor mn verjaardag ook van mn zoon een sneeuwbol gekregen met een draak erin zo mooi!!! ....dus vandaar de naam heks |
| Naar boven | |