Gedichten check: En alles kwam goed...
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 244 |
De laatste druppel loopt uit bad. Mijn huid is nog nat. Plots voel ik mij koud en klein, iets wat ik niet wil zijn. Ik voel me zo ongelooflijk eenzaam, wat heb ik toch gedaan? Iedereen weggejaagd, niemand die zich in mijn buurt waagt. Niemand die ik wil, in mijn buurt. Wie ze ook op mij afstuurt. Niemand die mijn verhaal horen mag. Ik leef van dag tot dag. En wat je ook doet. Alles kwam goed. Elke,13 |
| reactie 1
|
|
|
Hardboy Berichten: 930 |
Leuk gedicht.. Jij heb wel leuke gedichten ga je bij me favoriete dichters zetten |
| reactie 2
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 244 |
jeuj! :p dankje ♥ kisses, Elke |
| reactie 3
|
|
|
some1unimportant Berichten: 42 |
Mooi gedicht, simpel, maar krachtig Soms klinkt je rijm echter ietwat geforceerd.. Niet dat dat erg is , maar mij valt het een beetje op.. Verder staat er soms een punt achter een zin waar ik eigenlijk een komma zou verwachten, of een dubbele punt.. Bijv.: "Ik leef van dag tot dag, en wat je ook doet: alles kwam goed." Ook klopt de tijd in de laatste 2 regels niet. "en wat je ook doet", tegenwoordige tijd, en dan ineens "alles kwam goed", verleden tijd. Dat klinkt raar, vind ik.. als er "komt" zou staan, zou het naar mijn mening niet veel aan de betekenis veranderen, maar loopt het wel beter.. Je kan ook 'doet' in 'deed' veranderen, maar dan rijmt het niet meer.. Je kan natuurlijk ook gewoon niet naar mij luisteren en het zo laten staan Grtz |
| reactie 4
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 46 |
Heel erg mooi geschreven!! x Privé |
| Naar boven | |