Gedichten check: BFF Yasmine
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Suusie Berichten: 405 |
Yas..dit gedichtje is voor jou Omdat ik ontzettend veel van je hou Je bent mijn aller beste vriendin Een vriendin die ik voor altijd bemin Je bent er altijd voor mij Dat maakt me echt heel blij Weet dat ik er ook altijd voor jou zal zijn Al doet het leven nog zo’n pijn Je weet dat je mijn alles bent Jij bent degene die mij het beste kent Liefje, voor jou zou ik alles doen Je bent weer waard dan een miljoen Ik zou stralen van geluk als we elkaar zouden zien Maar dat gaat in de zomer gebeuren, misschien Maar daar zorg ik wel voor! Ik moet je echt ontmoeten, m’n lieve kletsmajoor Zonder jou kan ik echt niet leven Ik zal je altijd mijn vriendschap blijven geven Er is niemand belangrijker voor mij dan jij En dat gaat nooit voorbij Ik zou willen dat ik mijn armen om je heen kon slaan Want lieverd, ik laat je nooit meer gaan Ik weet zeker dat we constant zouden huilen van het lachen als ik bij je was Je bent gewoon de beste, Yas Ik kan altijd bij jou terecht, wat er ook is Je bent mijn alles..en het is echt niet zo dat ik me vergis Weet dat je voor altijd in mijn hartje blijft! Want lieve schat, ik wil je nooit meer kwijt! |
| reactie 1
|
|
|
Hardboy Berichten: 930 |
wauw heel mooi geschreven! Wed dat ze er blij mee is! En doet het je goed als je over vrienden schrijft? X Houvanjeeeee |
| reactie 2
|
|
|
Thanks Lucas!^^ Je hebt gelijk, ze is er blij mee Nou, ik doe het niet voor mezelf maar puur voor mijn vrienden Maar dan alleen voor mijn hele goede vrienden Waar jij er 1 van bent! xxxxx ly too! |
| reactie 3
|
|
|
LovelyWords Berichten: 38 |
Hah, moest er bna van janken, Dus denk dat k er heel blij mee was en ben :d. Suus je bent mn bestie<3. xxHvj! xxYasmine |
| reactie 4
|
|
|
anouk1802 Berichten: 8 |
Lief gedicht! haha, Yasmine vindt hem top Liefs anouk. |
| reactie 5
|
|
|
@Yasmine: haha, dan is het goed tzou niet goed zijn als je zou zeggen dat t slecht is en dat je er niet blij mee bent You're my BFF!! I LOVE YOU SOOO F*CKING MUCH!!<3 xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx @ anouk1802 Thanks<3 doet me goed xxxxxx Suus |
| Naar boven | |