Gedichten check: Vannacht misschien
|
startpost
|
|
|---|---|
|
SB75 Berichten: 6 |
Vannacht trek ik de deur voorgoed achter me dicht dan loop ik naar de plek waar ik altijd wilde zijn ik luister naar mijn woorden die ik tot niemand richt ik voer mezelf dronken loop lallend door de nacht ik fluister mooie zinnen bedenk dat jij nog op me wacht bekijk m'n eigen spiegelbeeld in het rimpelloze meer beloof mijn volle maan morgen doe ik het weer. Dan kruip ik terug naar huis ik zwerf door verzonnen licht hijs mezelf mijn bed weer in en denk: “morgen trek ik de deur voorgoed achter me dichtâ€. Ik weet het niet; wat denken jullie? |
| reactie 1
|
|
|
some1unimportant Berichten: 42 |
I defenitely like this poem. De rijm klinkt niet gedwongen, er zit een redelijk metrum in, er zit gevoel in, ik vind het poëtisch... Kortom: ik vind het een heel mooi gedicht en heb er verder niet veel meer over te zeggen Alhoewel... het 'en denk:' vertraagt het einde wel een beetje... als je begrijpt wat ik bedoel Btw: gaat dit over jezelf? Grtz |
| reactie 2
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 46 |
Wauw, super mooi geschreven hoorr!! respect !! xPrivé |
| reactie 3
|
|
|
TheyCallMeMelissa Berichten: 78 |
Heeel mooi ! echt waar ! Liefs, Melissa |
| reactie 4
|
|
|
ard-jan Berichten: 45 |
Wauw, prachtig gedicht! Ik zou persoonlijk alleen iets meer witregels plaatsen (of juist die ene witregel weghalen), dan zit er iets meer een vaste structuur in. Maar dat is mijn mening, je moet het helemaal zelf weten wat je doet! |
| Naar boven | |