Stel je voor: Hallootjes!
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 46 |
Hey allemaal, Ik ben nieuw hier op deze site. Ik ben Privé ( niet mn echt naam hoor) Ben 14 jaar, en dicht al mijn hele leven. Ik surfde even op internet en zag deze site staan. ik las veel gedichten en ze waren prachtig! 'Dus mijn complimenten voor jullie!' Ik dacht; laat ik me hier ook registreren om mijn gedichten met jullie te delen. zo ben ik dus op het idee gekomen. Ik heb het hier nu al naar mn zin, ik raak hier soms de weg kwijt. maar daar wen ik wel aan! 2 van mijn gedichten staan in de wachtlijst, ik hoop dat jullie ze mooi gaan vinden! x Privé |
| reactie 1
|
|
|
Suusie Berichten: 405 |
welkom! altijd leuk als er weer een nieuw lid op de site is en ik kan je vertellen, dit is echt een leuke site! met hele leuke mensen! maar daar kom je nog wel achter Oh je bent 14! nice! ik ben 13 Maar ik ben heel erg benieuwd naar je gedichten! en ik wens je heel veel plezier op deze fantastische site xxxxxxxxxxxxx |
| reactie 2
|
|
|
Dank je wel Suusie. Ik ga het zeker naar mn zin krijgen! |
| reactie 3
|
|
|
Hardboy Berichten: 930 |
Hee hoi welkom hier Hope you will soon join the club X Lucas |
| reactie 4
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 55 |
Helluww, Nieuwe leden op de site is altijd super tof Nieuwe mooien gedichten, Ik zet je meteen bij mijn Favo. Dichters, Ik hoop dat je het even leuk vind als ik Liefss Yaren 13 jaar |
| reactie 5
|
|
|
roselien Berichten: 216 |
heee,, tof dat je er ben, is altijd leuk weer andere mensen ontmoeten! hoop snel je gedichten te lezen! |
| reactie 6
|
|
|
Dank jullie wel allemaal. @ KoetjeBoe, tuurlijk mag dat. ik zet jou ook bij mijn favo's Ik zal jullie gedichten allemaal lezen en een reactie achter laten xx |
| reactie 7
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 337 |
welkom leuk om je gedichten te lezen...liefs brigitte |
| reactie 8
|
|
|
Jij ook bedankt heks |
| reactie 9
|
|
|
Hee heb jou ook ff tussen mijn favo dichters gezet |
| reactie 10
|
|
|
Dank je wel Hardboy, ik zet jou ook bij de mijne <3 |
| reactie 11
|
|
|
Dankjee <3 leuke gedichten heb je |
| reactie 12
|
|
|
Jij ook bedankt!! |
| reactie 13
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 244 |
heej, welkom bij ons (wow ik klink raar) :p welkom dus!!! kisses, Elke, 13 |
| reactie 14
|
|
|
Haha dank je wel Elke-. Nee hoor klinkt echt niet raar :p xx |
| reactie 15
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Erg mooie, eenvoudige teksten Toch grappig dat ook jonge mensen het leuk vinden om te dichten, dat lijkt me meer iets voor 20-ers, 30-ers :p (ik ben zelf ook jong, 19 :p) |
| Naar boven | |