Gedichten check: Voor shiva-moon
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 38 |
hoorde dat shiva(lorena) weer weg is. en aangezien ik zelf niet kan dichten heb ik iemand gevraagt om te helpen, dit is het geworden, denk wel dat veel dichters dit ook zo voelen. bedankt lieve meid, xxxx claudia you were always the one that took our hand and supported us because you did understand understood our pain while you also had your own fears but you put aside your own grief to dry our tears how can we ever thank you we have absolutely no idea, we really do not know but now we feel sadness in our hearts because you had to go with tears in our eyes we wish you luck with everything you will do and we will promise that we never in our lives will forget you forever in our hearts |
| reactie 1
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 75 |
mooi geschreven claudia met of zonder hulp maakt niet uit....en missen doen we haar allemaal...maar haar gedichten zullen nooit verloren gaan...net als alle andere wat ze achterliet bij ons...haar lieve reacties... liefs |
| reactie 2
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 337 |
zeker heel mooi ...en ik zal shiva ook heel erg gaan missen..haar lieve leuke reacties haar super mooie gedichten.....ik wens haar alle liefde en geluk toe |
| Naar boven | |