Ideeën en suggesties: Mobiele website 1001Gedichten
|
startpost
|
|
|---|---|
|
xSweety Berichten: 46 |
Bij de vorige 1001gedichten.nl kon ik ook op mijn mobiel mijn gedichten bekijken en inloggen, maar sinds deze site vernieuwd is kan dat niet meer. Ik vind het erg jammer! Ik weet niet of jullie ook dit probleem hebben? Is het misschien een leuk idee als de site ook in 'mobiel-vorm' komt? liefs, x |
| reactie 1
|
|
|
besto Berichten: 524 |
Het idee is er wel, maar het zal slecht een simpele versie worden en niet met alle opties. Met welke telefoon kijk je? |
| reactie 2
|
|
|
timmyboy014 Berichten: 445 |
ik heb dat ook idd, en ik gebruik een LG cookie |
| reactie 3
|
|
|
ik heb een Samsung Wave, maar ik zie maar een klein stukje van de site en kan dus niet inloggen.. |
| reactie 4
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 31 |
ik heb dat ook (met galaxy gio) ik zie wel de site maar kan niet nloggen ofzo.. das wel jmmr XXkuzz |
| reactie 5
|
|
|
Dat is duidelijk. Mocht er een versie komen die geschikt is voor mobiel, welke opties moeten daar dan inkomen? Wanneer je dus inlogt, wat doe je dan als je via mobiel kijkt? |
| reactie 6
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 75 |
Geen enkel probleem met inlogen via mobiel..alles werk perfect..alleen reacties staan een beetje door elkaar.... samsung s11.... |
| reactie 7
|
|
|
Poetess-Sascha Berichten: 139 |
ik kijk op mijn ipod touch, was er maar een app voor! ik kijk of er nieuws is, dus of er reacties geplaatst zijn en of er nieuwe gedichten zijn. als ik inneens een gedicht in mijn hoofd krijg dan typ ik m op mijn notitieblad. het forum is ook wel handig om te kunnen bekijken! maar ik vind de site zo ook al geweldig! |
| reactie 8
|
|
|
Ik heb als test even een voorpagina gemaakt voor de mobiele website, die is te vinden op: www.1001gedichten.mobi Ben benieuwd of die wel goed is te zien. Ik heb zelf alleen een iPhone, die geeft praktisch elke website goed weer, dus het testen is wat lastig. |
| reactie 9
|
|
|
timmyboy014 Berichten: 445 |
Misschien een idee om inderdaad ook de optie toe te voegen dat je kunt zien of er reacties zijn op je gedichten |
| reactie 10
|
|
|
Er zal wel een klein inloggedeelte met meldingen en reacties komen denk ik, maar veel meer wordt denk ik te overdreven voor een mobiele versie. |
| reactie 11
|
|
|
dat zou echt fijn zijn, maar misschien ook een optie dat je gedichten kan insturen? echt top! |
| reactie 12
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 46 |
Jaahh zou zeker fijn zijn, ik probeer altijd op mijn blackberry maar lukt ook niet .. |
| reactie 13
|
|
|
ik heb even gekeken op de site voor mobiel, hij is prima! ik kan alleen nog nergens op klikken, klopt dat? |
| reactie 14
|
|
|
Dat klopt, is even een voorbeeldje. Er moet nog wel wat aan verbeterd worden, even de telefoon van iemand anders geleend en die pakte hem nog niet goed. |
| reactie 15
|
|
|
oke, ik hoor wel wanneer de site klaar is! (: |
| Naar boven | |