Ideeën en suggesties: Mobiele website 1001Gedichten
| reactie 16
|
|
|---|---|
|
xisax Berichten: 71 |
ik kan er wel op |
| reactie 17
|
|
|
essie94 Berichten: 32 |
De test van de voorpagina kan ik niet bekijken op mijn mobiel. (samsung galaxy gio) |
| reactie 18
|
|
|
xSweety Berichten: 46 |
Ik heb nu wel de site op m'n mobiel, en kan ook de titels van de gedichten lezen, maar als ik op iets anders klik dan krijg ik ''HTTP status 404''.. kan dit kloppen? en kan daar nog iets aan gedaan worden?? |
| reactie 19
|
|
|
Admin Berichten: 87 |
De mobiele versie is nog in ontwikkeling |
| reactie 20
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 379 |
Ik kan wel op mn gsm op 1001 gedichten . Maar ze schirjven altijd " Onvoldoende Geheugen " maar gedichten plaatsen kan ik niet , maar mijn medlingen bekijken en zo wel |
| reactie 21
|
|
|
essie94 Berichten: 32 |
Ik kan nu wel gewoon op de site van 1001gedchten met mijn mobiel, kan ook inloggen en gedichten plaatsen. (samsung galay gio) |
| reactie 22
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 379 |
Ben er daarjuist op gegaan maar er is nog niks vernieuwd ... Ik kan me niet eens inloggen ... |
| reactie 23
|
|
|
besto Berichten: 524 |
We hebben weer een klein stapje gemaakt met de mobiele versie, we zijn nog druk aan het testen of het op deze manier op alle telefoons werkt. Zodra dat bekend is zullen we meer opties gaan toevoegen. We horen graag van jullie met welke telefoon de website het wel/niet goed doet: www.1001gedichten.mobi (de zoekfunctie is nog niet aanwezig, komt binnenkort) |
| reactie 24
|
|
|
Hi, De mobiele site doet het goed, ik kan nu gelukkig ook op de volledige site (iPhone) |
| reactie 25
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Dat is niet eens zo'n slecht idee. Ik kan trouwens nog niet inloggen op de mobiele site, maar wel op de gewone 1001gedichten site op mijn Samsung Mini II |
| reactie 26
|
|
|
Ja op de mobiele site kan ik ook niet inloggen.. maar een app zou veel handiger zijn |
| reactie 27
|
|
|
Kirbybom Berichten: 100 |
Ja klopt. App is beter maar denk ook lastiger. Hoop dat het gaat lukken. En het grappige is dat ik nu gewoon op mijn mobiel deze reactie plaats. Dus eigenlijk hoeft die website niet eens voor mij. Hihi! Maar ik heb een samsung s3. Maar kan er alleenop als ik wifi heb. Super stom. Want ik schrijf altijd meteen mijn gedichten op dr site. Nou ja niet meteen maar zo snel mogelijk. |
| reactie 28
|
|
|
Het ontwikkelen van een App is ontzettend veel werk en kost heel veel geld, dat gaan we dus niet doen helaas... |
| reactie 29
|
|
|
tamara1997 Berichten: 45 |
Ik kan wel gewoon via mijn mobiel op dr gewone site. Misschien is het een idee om sponsors te zoeken zodat er toch een app kan komen? |
| reactie 30
|
|
|
Die die tientallen die hem daadwerkelijk zullen gebruiken? Verder zit je met iPhone/Android, waardoor je eigenlijk 2 apps moet hebben. Denk dat we die tijd beter kunnen besteden aan de mobiele versie geschikt maken voor meer opties... |
| Naar boven | |