Gedichten check: Bedankt dat ik mezelf mag zijn!!!
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Snoozz Berichten: 6 |
Bedankt voor wie ik ben wil u bedanken voor wie ik ben dat ik het verschil tussen goed en fout ken dat u mij heeft geleerd dat je niks cadeau krijgt in het leven je alleen respect verdiend als je anderen dat ook doet geven dat je iedereen in zijn eigen waarde moet laten en als iemand wat doms doet het niks oplost om diegene te haten ook heeft u mij geleerd dat het leven keihard kan zijn het niet alleen maar mooi en liefdevol is maar ook gevuld met verdriet en pijn dat het helemaal niet zo erg is als je een keer gigantische onder uitgaat want daar leer je alleen maar van zodat je daarna sterker in je schoenen staat en die wijze les dat je nooit de hoop en moed moet opgeven maar altijd in jezelf moet blijven geloven want jezelf, dat is de basis van de rest van je leven... |
| reactie 1
|
|
|
roselien Berichten: 216 |
Wow weet je hoe goed jij ben!:O wow |
| reactie 2
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 75 |
hummmm.....solly maar is niet je eigen gedicht he!!!!.... je mag al mijn gedichten jatten of wat dan ook.....maar dit gedicht is speciaal voor me...die heb ik 1dag na het overlijden van mijn moeder geschreven.....volgende keer ff vermelden van wie het gedicht wel is....!!!!!!!!...... Anonymous.... |
| reactie 3
|
|
|
roselien Berichten: 216 |
snoozz das niet leukk hoor! anonyouss kan vet goed dichten en jij pikt het gewoon! dat doet pijn hoor! |
| reactie 4
|
|
|
timmyboy014 Berichten: 445 |
inderdaad! Waarom doe je dit? |
| reactie 5
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 46 |
Omg Snoozz ! Doe eens ff normaal zeg ! Is toch niet van jou !! |
| reactie 6
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 75 |
lieve dichters....admins hebben het gedicht inmiddels al van deze persoon zijn profiel pagina verwijderd...daarvoor ook dank aan de admins...maar laat dit gewoon een goeie les zijn voor alle dichters....jat geen gedichten van anderen en doe of het jou gedicht is...iedereen schrijft zijn/haar gedichten met hun gevoel en hart..en sommige hebben een zeer emotionele waarde zoals als deze voor mij dat is...dus blijf af van ander mans gedichten.... en als je ze wilt gebruiken..nogmaals geen probleem maar meld er wel even bij van wie hij is en dat je hem dus niet zelf geschreven hebt... pfff wat een verhaal weer... grtjess/liefss Anonymous... |
| Naar boven | |