Vragen over de site: Gedicht kwijt na 'backspace'
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Hanser Berichten: 6 |
Had ik net weer een leuk gedicht in elkaar geflanst van 5 Ã 6 alinea's druk ik 2 x op backspace, gaat dat klere ding gelijk 2 of 3 pagina's terug!!!!! Ik helemaal in de stress.... Nergens meer dat gedicht weer kunnen vinden Iemand tips of trucks om je gedicht weer terug te krijgen?? Ik snap er zelf in ieder geval weer geen donder van!! Dit is me trouwens een goeie maand geleden ook al eens gebeurd.... Echt heel erg vervelend Help |
| reactie 1
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 75 |
jah heb ik ook al gehad...nope gedicht is dan echt helemaal weg....ik schrijf nu eerst elk gedicht in words en plak hem dan bij gedicht inzenden..kun je hem ook niet verliezen meer... grtjess |
| reactie 2
|
|
|
Suusie Berichten: 405 |
Ik ben bang dat je die dan niet meer terug kan vinden:O spijt me voor je miss de volgende keer eerst in word typen en dan inzenden? het is mij ook een paar keer gebeurd hoor echt heel vervelend inderdaad ik hoop voor je dat het nog gaat lukken! |
| reactie 3
|
|
|
Hanser Berichten: 6 |
Ja, dat heb ik maand geleden ook toen gedaan, na die vorige blunder.... Ik baal er zo van hè!! Weet ook opeens de helft (nog meer) er niet meer van..... Morgen maar weer overnieuw beginnen (in word!!), misschien kom ik nog een heel eind weer op de goede weg.................... In ieder geval bedankt voor de reacties!! |
| reactie 4
|
|
|
Suusie Berichten: 405 |
ik snap dat je er van baalt ik baalde er toen ook heel erg van.. maar het komt wel goed |
| reactie 5
|
|
|
Hardboy Berichten: 930 |
kopieren als je m schrijft. of 2x op volgende pagina drukken |
| reactie 6
|
|
|
Poetess-Sascha Berichten: 139 |
kopieren als je m schrijft. of 2x op volgende pagina drukken ??? dat helpt niet, dat krijgt je een leeg vak te zien, |
| reactie 7
|
|
|
Joozy Berichten: 5 |
probeer de volgende keer 'ctrl' (control) en 'z' dan gaat hij terug. Misschien werkt dat? |
| reactie 8
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Ja, heb ik ook gehad, niks aan te doen Gewoon kopieren en plakken, ook al zie je een wit vlak, als je h'm inzend komt het toch goed |
| reactie 9
|
|
|
besto Berichten: 524 |
We raden iedereen aan om het gedicht in Word of een andere tekstverwerker te typen, daarna pas op de site plaatsen. Backspace is de algemene toets voor vorige en zorgt ervoor dat alles wat ingevuld is verdwijnt. Zolang je aan het typen bent is het geen probleem, maar als je niet meer de focus hebt op het tekstvak zal de browser teruggaan. |
| reactie 10
|
|
|
Hardboy Berichten: 930 |
Ik schrijf het tegenwoordig in het kladblok van mn laptop, geen problemen mee |
| Naar boven | |