Gedichten check: Bye Bye
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 75 |
de aller laatste.....definitief mijn afscheids gedicht... mijn laatste gedicht en dan is het echt voorbij er zullen er nog vele verschijnen op 1001 maar geen enkele zal nog zijn van mij toch weet ik een ding zeker en daar doe ik mij niet in vergissen ik zal jullie en jullie gedichten echt heel erg gaan missen mijn besluit om nu echt definitief te stoppen daar ben ik niet zomaar op gekomen heb alles op een rijtje gezet voor me eigen en kwam er achter dat mijn dichtlust is ontnomen mijn gedichten ze zijn geschreven op de manier zoals ik echt ben en denk altijd mijn gevoelens beschreven zoals het was maar dat is meer last geworden dan een geschenk ook mijn gedichten voor zonnekoekje waren echt mijn gevoelens en kwamen rechtstreeks uit mijn hart heb er dan ook geen spijt van ze te hebben geschreven maar ook die gedichten moet ik vergeten om te kunnen maken een nieuwe start maar genoeg over mij anders wordt dit gedicht te lang wil jullie bedanken voor alle reacties die jullie hebben gegeven met sommige heb ik nog steeds contact maar anderen wees niet getreurd zal jullie nooit vergeten in mijn leven ben niet een persoon van afscheid nemen omdat ik dat niet zo goed kan maar het gaat toch echt gebeuren nauw hier komt het dan bedankt allemaal voor alles het gaat jullie allemaal goed liefsss en groetjes Anonymous bye bye |
| reactie 1
|
|
|
Mrssterretje Berichten: 142 |
Aah heel jammer dat je kapt.. We gaan jou en je gedichtjes ook missen !! En is zonnekoekje donderwolkje?? ghehe . Komt goed, met jou en met je leifde en met alles !! Liefs |
| reactie 2
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 244 |
we gaan je missen... kus,Elke |
| reactie 3
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 337 |
vind het zoals ik je al eerder schreef heel erg jammer...maar heb respect voor je besluit.....ik wens je alle gezondheid liefde en geluk op je pad ik ga je missen liefs brigitte |
| reactie 4
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 75 |
@Dank je noes....yip donderswolkje.....doe jij ook kalm aan..toi toi...liefss @bedankt elke.....jah heb besluit genomen en blijf daar bij....liefss @ Brigitte dank je...mail je vandeweek nog ff terug....liefss |
| Naar boven | |