Stel je voor: Patrick opzoek naar een Vriendin
|
startpost
|
|
|---|---|
|
DJolien Berichten: 772 |
Waar gaat dit bericht over? Opzoek naar liefde, ware liefde. Patrick is hevig opzoek naar een meisje, maar nog met geen reseltaat. Patrick werd er zo hulpeloos door, hij is ruim 2meter. Dus valt niet vaak in de smaak, denkt hij. Hij vroeg of ik hem wilde helpen, graag, ik zal de poging wagen. Ik hoop dat het goed reseltaat zal hebben. Hoe en wie is Patrick? Hij is een jongen van 19 jaar, heeft een negatief zelfbeeld, maar hij is niet negatief. Tenminste in mijn ogen niet, hij is nogal verlegen. En kan moeilijk over zijn gevoelens praten. Patrick studeerd als analist. Hij denkt dat hij geen mens is, die mag leven, dat niemand van hem houdt. En dat hij nooit een vriendin krijgt... Even een korte samenvatting Hoe en wat zijn Patrick's hobbys? Gamen, chillen met vrienden, chatten Waar kun je hem vinden? In het mooie, Zuid-Holland. Van wat voor meisjes houdt Patrick? Vrolijk spontane, en het liefst rond de 1;80 -2;00m. Maar die zijn er niet zoveel, dus een van 1,75 is ook niets mis mee. Het liefste emo-types, maar dat hoeft niet persee. Het gaat er vooral om, dat het een lief meisje is. Die daadwerkelijk geintresseerd is. En hem niet in de steek laat. Tussen welke leeftijden meisjes? 17 a 19 jaar, ouder mag natuurlijk ook. Maar niet te oud. Maximaal 24 a 25. Waar moet het meisje wonen? Maakt niet uit, ergens in Nederland, of aan de Grens in Belgie. Patrick heeft er zo goed als, alles voor over. Als het maar serieus is. Heb je intresse in deze jongen? Wil je een praatje met hem maken? Hem beter leren kennen? Reageer dan eventjes, of mail. Dit is een serieus bericht, dus geen onzinnige reacties. Met Vr/Gr Jolien |
| reactie 1
|
|
|
IwillSurvive Berichten: 36 |
Ja, misschien? Klinkt als een leuke jongen! |
| reactie 2
|
|
|
Hee IwilSurvive, ik probeerde net je profielpagina te bekijken. Maar je hebt geen gedichten, dus dat gaat niet. Als je graag een praatje met Patrick wilt maken, kun je me dan even een prive-bericht sturen met het desbetrefte mail adres?? Dan zal ik het toevoegen en gauw een praatje maken en Patrick in een msn gesprek toevoegen. En dan kun je natuurlijk alleen met hem chatten! Alvast bedankt voor je intresse |
| reactie 3
|
|
|
Jaa, is primaa!! Had eerst wel gedichten hoor, onder de naam Olifantjeislief, maar door toestanden enz verwyderd en nieuw profiel genomen. M'n msn is [email protected], ben trouwens 18jaar en woon vlakby Utrecht xD |
| reactie 4
|
|
|
Bedankt voor de informatie.. Alleen.. je e-mail is op de een of andere manier niet goed. Zou je deze willen toevoegen? [email protected]!! En Patrick bedankt je |
| reactie 5
|
|
|
Done! |
| reactie 6
|
|
|
OK, maar ik heb nog niets binnen. Raar. Mail me anders eens, of praat tegen me in msn. Ehm. Ik begrijp niet hoe het kan. Maar ik zal het uitzoeken |
| reactie 7
|
|
|
roselien Berichten: 216 |
Leukkk verhaaltje Ken jij deze jongen? Hij lijkt mij wel leuk |
| Naar boven | |