Huiskamer: mijn gedichten
|
startpost
|
|
|---|---|
|
timmyboy014 Berichten: 445 |
Beste mede-dichters, Graag zou ik van jullie willen weten welk gedicht van mij jullie het mooiste vinden en waarom. |
| reactie 1
|
|
|
Suusie Berichten: 405 |
Haha, dat is voor mij natuurlijk niet moeilijk! Voor altijd samen<3 Omdat die mij echt het meeste raakt <3<3<3<3<3<3<3 |
| reactie 2
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 337 |
je gedichten zijn allemaal erg goed moeilijk om uit te kiezen!!! liefs brigitte |
| reactie 3
|
|
|
@heks als je er echt 1 zou moeten kiezen, welke zou dat zijn? |
| reactie 4
|
|
|
Suusie Berichten: 405 |
ze zijn te mooi om te kiezen voor haar schat |
| reactie 5
|
|
|
Luister naar je hart vind ik erg mooi!!.....Maar wat suusie al zegt te moeilijk om te kiezen ...maar luister naar je hart..zit vol liefde gevoel en emotie ...spreek mij heel erg aan ook.....heel goed...liefs brigitte |
| reactie 6
|
|
|
okj, tnx heb je mijn levensverhaal al gelezen? |
| reactie 7
|
|
|
nee waar kan ik die vinden....ben nu weer paar dagen vrij...ben dan wel bakker van beroep..maar ik was ermee gestopt omdat ik iets totaal anders wil gaan doen..eigen bedrijf beginnen..waar ook dichtavonden worden gehouden enzo..druk met bedrijfsplan opmaken..alleen als het heel druk is of er iets bijzonders is werk ik nog bij e bakker zo ook vandaag bruidstaart van 7 lagen gemaakt met marsepijn mmmmmmmmm jammer dat ik m niet zelf mocht opeten...laat me even weten waar ik je verhaal kan vinden ok...liefs brigitte |
| reactie 8
|
|
|
bij stel jezelf voor en dan op de 1e pagina bijna onderaan |
| Naar boven | |