Gedichten check: mooi lied
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 337 |
I'm so tired of being here Suppressed by all my childish fears And if you have to leave I wish that you would just leave your presence still lingers here And it won't leave me alone These wounds won't seem to heal This pain is just too real There's just too much that time cannot erase When you cried I'd wipe away all of your tears When you'd scream I'd fight away all of your fears I held your hand through all of these years But you still have all of me You used to captivate me By your resonating light Now I'm bound by the life you left behind Your face it haunts My once pleasant dreams Your voice it chased away All the sanity in me These wounds won't seem to heal This pain is just too real There's just too much that time cannot erase- I've tried so hard to tell myself that you're gone But though you're still with me I've been alone all along www.youtube.com/watch?v=5anLPw0Efmo |
| reactie 1
|
|
|
Poetess-Sascha Berichten: 139 |
wow, ik luister m nu. ik ga hem ff vertalen, want de toon van het iedje is niet vrolijk!!! |
| reactie 2
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 71 |
Jammer, ik ben viertalig : Duits, Frans, Pools en Nederlands. Dus aan deze tekst waag ik mij niet. |
| reactie 3
|
|
|
timmyboy014 Berichten: 445 |
Het is echt een mooi nummer inderdaad. Ik luister hem ook altijd. @heks waarom vindt jij het zo'n mooi nummer? kun je dat uitleggen/omschrijven |
| reactie 4
|
|
|
Poetess-Sascha Berichten: 139 |
haha, ik heb de vertaling bekeken op songteksten.net . hier is de vertaling: Mijn onsterfelijke Ik ben zo moe van het hier zijn in bedwang gehouden door mijn kinderachtige angsten en als je weg moet gaan zou ik willen dat je gewoon ging omdat je aanwezigheid hier steeds blijft en hij wil me niet alleen laten Deze wonden lijken niet te genezen Deze pijn is gewoon te echt Er is gewoon zo veel dat de tijd niet kan wegvagen Als je huilde zou ik je tranen wegvegen als je schreeuwde zou ik al je angsten laten weggaan en ik heb je hand vastgehouden door deze jaren heen maar je hebt me nog steeds helemaal Je boeide me vroeger met je terugkerende licht maar nu zit ik vast door het leven wat je achter liet Je gezicht achtervolgt me in dromen die ooit fijn waren Je stem, hij volgt al dhet redelijke in mij Deze wonden lijken niet te genezen Deze pijn is gewoon te echt Er is gewoon zo veel dat de tijd niet kan wegvagen Als je huilde zou ik je tranen wegvegen als je schreeuwde zou ik al je angsten laten weggaan en ik heb je hand vastgehouden door deze jaren heen maar je hebt me nog steeds helemaal Ik heb zo geprobeerd om mezelf te vertellen dat jij weg bent en hoewel je nog steeds bij me bent Was ik al die tijd alleen |
| reactie 5
|
|
|
op de vraag van timmyboy014 euh ja luister maar naar het lied dat zegt genoeg zoveel power en emotie...erg mooi raakt me ..en herkenbaar voor mij ook wel een beetje....en voor mijnnaamgaatjeniksaan de vertaling klopt niet helemaal maarja t komt in de buurt...ga m zelf wel even vertalen...als ik even tijd heb vandaag of morgen....en bedankt voor al jullie lieve reacties...liefs brigitte |
| reactie 6
|
|
|
@heks, ik snap wat je bedoeld. Ik moet dan altijd denken aan mijn relaties die ik heb gehad. Waardoor ik zo kapot gemaakt ben |
| reactie 7
|
|
|
Ja ik bergijp wat je bedoeld..heb dat zelf ook meegemaakt kan met je meepraten. zoals ze noemen haha....dan moet je ook bitter sweet simphony van the verve eens luisteren ook erg goed..en mooi....liefs brigitte |
| reactie 8
|
|
|
zal ik doen. heb je mijn levensverhaal al es gelezen? op het forum? |
| reactie 9
|
|
|
nee ga ik doen ...wel morgen moet eigenlijk al in bed liggen...moet om 5u werken...heb je als je bakker ben hahaha....mij levensverhaal staat in een paar gedichten van me...maar ik ga zeker die van jou lezen....liefs brigitte |
| reactie 10
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1344 |
Evanescence!! ik hou van die band!! Amy Lee is echt een top vrouw!! zo mooi en gothic achtig.... LOVE IT!!! ook aanraders van Evanescene zijn Hello en Good Enough.... die zijn echt prachtig!! Liefs Sheala |
| reactie 11
|
|
|
ik ken ze allemaal.shaela en bedankt voor al jullie reacties!! liefs brigitte |
| Naar boven | |