Gedichten check: Graag jullie mening!
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 337 |
Zijn allemaal korte gedichtjes graag jullie mening!! Geef als het moet alles op voor de liefde Maar geef nooit De liefde op Liefde is Als een kaars Voor je het weet Is de vlam gedoofd rozen zonder doornen vind je niet en geluk komt soms na veel verdriet Als je Geen pijn kan voelen Kan je ook Geen geluk voelen |
| reactie 1
|
|
|
Poetess-Sascha Berichten: 139 |
1e gedicht: kort maar krachtig en ook nog eens helemaal waar! 2e gedicht: klopt ook weer, soms is dat echt heel snel! 3e gedicht: sorry, die snap ik niet! 4e gedicht: klopt, die zin kan verkeerd aankomen, dus doe voorzichtig als je dat tegen iemand zegt!!! |
| reactie 2
|
|
|
Myself Berichten: 188 |
Ik vind ze allemaal mooi!! Kort maar krachtig zoals jij dat eigen bent.. Liefss |
| reactie 3
|
|
|
timmyboy014 Berichten: 445 |
@mijnnaamgaatjeniksaan die 3e gaat erover dat het leven niet altijd mooi is en er soms ook mindere kanten zijn. en dat door die mindere kanten je de goede leert te waarderen. Tenminste dat is wat ik dacht, klopt dit heks? |
| reactie 4
|
|
|
hoi had het zelf niet beter kunnen omschrijven!! thnx en bedankt voor juliie reacties |
| reactie 5
|
|
|
timmyboy014 Berichten: 445 |
@heks graag gedaan hoor. |
| reactie 6
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 71 |
Hallo, dit zijn vier verzen die U mooi aan elkaar kan lijmen en er een geheel van maken. Het thema is toch Liefde, niet. Het derde vers is Uw beste...volgens mij. Maar wie ben ik. |
| reactie 7
|
|
|
ik vind ze allemaal ook wel mooi...en ik hou ze graag appart dan er 1 lang gedicht van te maken...ik hou ervan om vooral korte gedichten te maken die inhoud hebben.. en mn derde is wel 1 van mijn betere...maar je moet maar eens kijken ik schrijf voornamelijk korte gedichten...ook wel langere maar iets kort zeggen vind ikzelf gewoon leuk en mooi ook wel....maar bedankt voor al jullie lieve leuke reacties....liefs brigitte |
| reactie 8
|
|
|
roselien Berichten: 216 |
Mooi gedicht meiss. Ze zijn allemaal goed! |
| Naar boven | |