Vragen over de site: problemen website
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 94 |
Het valt me op dat ik de laatste dagen niet meer op mijn favoriete dichters kan komen en dat ik niet naar mijn eigen overzicht kan waarop ik kan zien welke gedichten het best aangeschreven staan. Zouden jullie hier even naar kunnen kijken? Alvast bedankt voor de moeite groet van Pien |
| reactie 1
|
|
|
timmyboy014 Berichten: 445 |
en ik heb problemen met het bekijken van profielpagina's. krijg dan error |
| reactie 2
|
|
|
DJolien Berichten: 772 |
timmyboy014, je bent niet de enige... heb er ook last va: whoops that didn't go well.. komt er hier bij mij te staan.. |
| reactie 3
|
|
|
Hopeless1 Berichten: 48 |
Krijg alleen dit als ik op een naam klik, Apache is functioning normally |
| reactie 4
|
|
|
@hopeless1 dat staat er bij mij ook. |
| reactie 5
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 337 |
En ik heb dat ook... |
| reactie 6
|
|
|
@ timmyboy. Zal wel een storing zijn,laatste tijd jammer genoeg vaker last van. Het keuren van gedichten duur ook langer als toen ik mijn eerste gedicht plaatste. |
| reactie 7
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 10 |
ik merk het. ik kan niet op me eigen profiel komen terwijl ik het hard nodig heb voor een uitgeverij. |
| reactie 8
|
|
|
dat kan ik wel. door op mijn profiel te klikken bovenin via die weg lukt het wel |
| reactie 9
|
|
|
Admin Berichten: 87 |
Bedankt voor het melden, we gaan ernaar kijken |
| reactie 10
|
|
|
geen admin nog vandaag gezien,8 gedichten in de wacht,op naar nummer tien. sorry admin ik was te snel. daar was je al, |
| reactie 11
|
|
|
besto Berichten: 524 |
Er lijkt iets fout gegaan te zijn tijdens het onderhoud laatst, morgenochtend wordt dit direct opgelost! Excuses! |
| reactie 12
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 94 |
Heb het net even geprobeerd maar krijg nog steeds het bericht dat Apache is functioning normally. Alleen dat doet ie niet hè! Jammer. Hopenlijk is het snel opgelost......... |
| reactie 13
|
|
|
bij mij werkt het gewoon weer prima |
| reactie 14
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Ik kon deze week helemaal niet op site komen, ik kreeg deze bericht: Apache is functioning normally |
| reactie 15
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 337 |
problemen zijn er nog steeds ...heb er steeds last van...ook keuringen gaan niet erg vlot op dit moment Of hebben jullie dat nieT? |
| Naar boven | |