1001 Gedichten

1001 gedichten

Zet ook uw gedichten op 1001Gedichten.nl

Heeft u nog geen account? Meld u gratis aan!

Stel je voor: Dit ben ik heks/brigitte

1
datum 26-05-12 21:08
startpost
Verwijderde gebruiker
Hallo zit al even op 1001 maar nooit mn eigen echt voorgesteld
Ik ben brigitte 45 jaar (oud he?) haha en ben trote moeder van 4 gweldige zoons 25 22 18 en 10
heb een leuke jeugd gehad alleen twee rampen van huwlijken ben nu bijna 10 jaar alleen bevalt me wel ok kan doen en laten wat il wil
mn vader is 22 jaar geleden overleden mn moeder 8 jaar...een tante en zwager hebben zelfmoord gepleegd en dat is niet leuk voor de mensen die ze achter laten ze hebben geeb idee gehad wat ze hen hebben aangedaan...mn neefje 36 jaar verongelukt op de motor zou bijna vader worden...zelf ben ik anderhalf jaar erg ziek geweest door een zeldzame virus in mn lever nu weer gezond en gelukkig...ben een doener hou van klussen kan het ook zelf behangen verven electra vind ik gewoon leuk...ben opgeleid tot banketbakker voornamelijk bruidstaarten banket en chocola

ben ermee gestopt omdat ik wat anders wil gaan doen voor mezelf beginnen.nu werk ik af en toe bij de bakkerij nog wel..en ben part time taxichauffeur.. hobby's gedichten schrijven,,klussen dus en zingen en dansen...met zingen heb ik regelmatig meegedaan aan talentenjachten..en ook bekers mee gewonnen...nu heb ik me ingeschreven voor de voice en we zien het dan wel...Dus dit ben ik...en ik ben blij dat ik hier gekomen ben en jullie prachtige gedichten kan en mag lezen...en ik waardeer het vind het superlief dat julie altijd van die leuke lieve reacties geven op mijn gedichten....liefs brigitte
datum 26-05-12 23:19
reactie 1
Verwijderde gebruiker
Hoi Brigitte, ik heb mij geloof ik ook nooit serieus voorgesteld. Maar door alle berichten en gedichten heen, heb ik wel een beeld gekregen dat overeenkomt met wat je nu schrijft. Heel wat meegemaakt dus, herken ik wel. Maar euh, v.w. b dat zingen, ik geloof je sowieso, al heb ik het nooit gehoord. Denk je nog wel eens aan dat idee over muziek? Teksten hebben we al. Muzikanten zijn er ook en componeren gaat ook wel lukken.

Trouwens, je laatste gedicht is goed! Alleen moet je het niet voordragen bij een groep mannen die op zaterdagavond met een biertje op (of twee, of tien) voordragen, want dan krijg je gegarandeerd reacties als 'laat dat zoenen maar zitten, kennen we niet gelijk ff...) Nou ja, je snapt wel wat ik bedoel, ik hou het deze keer maar eens netjes. Benieuwd naar je vocale prestaties. Hopelijk zie ik je bij the voice, maar als je iets muzikaals prive wilt mailen, graag!

Liefs

Henk
datum 27-05-12 08:38
reactie 2
Verwijderde gebruiker
Dank je wel voor je lieve reactie henk....ik ga snel een filmpje maken waarop ik zing stuur ik m wel door naar je...maar mn cam is dood..dus moet ik even een nieuwe halen..Dus je hoort haha snel van me... en ik heb idd nagedacht over gedichten omzetten in muziek..heel toevaalig dit gisteravond was mijn eerste vriendje op visite..en die speelt gitaar. vroeger heb ik ook wel eens met hem gezongen.dat terzijde...Maar ik heb hem een aantal gedichten laten lezen.en verteld over wat jij zei..en hij vond het een leuk intressant idee..heeft nu aantal gedichten naar he gemaild en hij ging ermee aan de slag ben benieuwd.ik hou je op de hoogte over hoe het verloop..en als het goed is ga ik zelf zingen..liefs Brigitte
datum 17-06-12 19:47
reactie 3
Verwijderde gebruiker
Brigitte,
Zo noem ik je liever dan heks...
Owh. Wat een moeilijk leven heb jij zeg!
Jij bent echt een sterke vrouw.
En sterk dat je dit allemaal durft neer schrijven!
Ik heb echt veel respect en bewondering voor jou!
Heb je al eens jou gedichten gezien?
Prachtig!
Ik hoop dat je nog lekker lang blijft.
En dat ik nog veel meer van die prachtige gedichten mag lezen!

Liefs,
Floor
Naar boven

1

Reageren op: Dit ben ik heks/brigitte

Reageren is alleen mogelijk als u ingelogd bent, klik hier om in te loggen. Heeft u nog geen account? Klik dan hier om u te registreren.