Gedichten

Zet ook uw gedichten op 1001Gedichten.nl

Heeft u nog geen account? Meld u gratis aan!

Gedichtenbundel uitgeven: niet bij dashboard komen

1
datum 27-05-12 08:18
startpost
boemer
Ik kan wel inloggen maar als ik dan op gedichtenbundel klik kom ik niet bij men bundel sinds 3 dagen,wie heeft dit ook?.Groet Boemer
datum 27-05-12 08:36
reactie 1
Verwijderde gebruiker
Er zijn steeds problemen met de webstite Boemer
Gedichten keuren duurt ook erg lang steeds..of je krijg een foutmelding als je op profielpagina wil kijken...ze zijn ermee bezig werd gezegd ..dus moeten we maar even afwachten....Liefs Brigitte
datum 28-05-12 20:56
reactie 2
besto
Hoi Boemer.

Klopt dat er problemen zijn, wat je kunt doen is inloggen via: 1001gedichten.mijnbestseller.nl/

We zijn er mee bezig dit op te lossen, maar zoals je snapt is er in zo'n pinksterweekend wat vertraging. Excuses daarvoor.

Groet,
Matthijs
datum 31-05-12 19:57
reactie 3
NathanSchorer
De Pagina 'Mijn gegevens' doet het ook niet helemaal. Want als ik mijn gegevens wil veranderen dan staat er later steeds: 'de pagina kan niet worden weergegeven. Terwijl ik niet vaak mijn gegevens heb gewijzigd.
datum 31-05-12 20:03
reactie 4
boemer
Kan nu al week niks om bij mijn gedachtenbundel gedachtenkronkels te komen,moet wel zeggen 1001 gedichten doet zijn best. Boemer
datum 31-05-12 20:34
reactie 5
Anonymous-1
@ boemer....via de link die admin heeft gegeven...kom je op de bundel pagina en kun je reachts boven in inloggen..dan kun je bij je boek gegevens...die link gebruik ik zelf nu ook...

grtjess
datum 01-06-12 19:06
reactie 6
boemer
Hallo Tjah djw voor je berichtje maar het werkt totaal niet,ik krijg dan van word een alleen lezen pagina,maar las net 1001 is er mee bezig .Groet boemer
datum 04-06-12 20:58
reactie 7
DJolien
Zelf heb ik ook problemen gehad met deze site, maar mijn problemen zijn al verholpen. Ik hoop dat uw probleem gauw verholpen is, en dat de ongemakken niet nog erger worden. Zoals hier al in andere reacties staat. De site heeft soms wat problemen, maar ze doen hun best. Groet Jolien
datum 06-06-12 12:03
reactie 8
besto
Alles zou weer moeten functioneren, mocht je nog niet kunnen inloggen dan zou je even kunnen proberen om je wachtwoord te wijzigen. Hoeft niet persé te veranderen maar dan wordt het systeem even gesynchroniseerd.
datum 12-06-12 19:07
reactie 9
boemer
Alles werkt weer prima ze hebben het netjes weer in orde gebracht en zelfs een mail gestuurd erover,klasse 1001,groet John alias Boemer
datum 25-08-12 13:53
reactie 10
NathanSchorer
Hey, ik kom niet op mijn website, als ik klik op 'openen', kom ik terug op de home-pagina van 1001gedichten terecht.
datum 25-08-12 14:00
reactie 11
besto
Wat bedoel je precies met 'mijn website'?
datum 25-08-12 14:03
reactie 12
NathanSchorer
Nou, bij 'mijn gegevens' heb ik aangevinkt dat ik een website wil via of van 1001gedichten, en ik heb zo'n blog aangemaakt. Maar ik kan verder niet op die website komen.
datum 25-08-12 15:48
reactie 13
besto
Hmm, die websites bestaan inderdaad helemaal niet. Die optie zou uit moeten staan, gaan we binnenkort even aanpassen, sorry voor het ongemak.
datum 12-02-13 02:42
reactie 14
bibi2366
ik ben ook vast van plan, om mijn gedichten te laten bundelen, zodra ik genoeg goeden heb.
Maar ik ben nu in de waar, de websites bestaan dus niet, de applicaties, voor hyves , facebook en zo dan? De persberichten, de mogelijkheid voor bloggen?
Ik had alles al goed doorgewerkt, zodat ik weet, wat ik moet doen om een goede bundel uit te laten brengen.

Ik ga natuurlijk zelf veel promoten, maar als ik de prijzen zie als ik ook bij bol.com wil zitten, vraag ik mij af of hoe goed ik ook ben, het te verkopen valt. Dus ik ga denk ik voor alleen verkopen via 1001 gedichten.

Graag zou ik van de mensen die al een bundel hier hebben staan horen wat het beste is. Ervaring is een goede leermeester. Berichten zijn welkom.
Het duurdt nog wel even paar weken tot ik zover ben, dan komen al de andere dingen nog , maar ik ga ervoor. Dit wat 1001 gedichten bied is wel een goede optie voor een beginnende schrijver

nog even een ding, ik schrijf, ben niet goed in de moderne dingen zoal facebook en zo, heb zelf een aantal websites, weet ze te promoten, maar liefst schrijf ik alleen en doe zo weinig mogelijk voor de rest.
datum 12-02-13 11:08
reactie 15
besto
Hoi,

De websites zoals in het dichtbundel systeem vermeld zijn slechts een kleine toevoeging, deze hebben we echter niet aanstaan. Maar daar mis je ook niet zoveel aan.

In de komende weken zal het gehele systeem een grote update krijgen, hierdoor zou het allemaal makkelijker moeten worden om een bundel te maken.

Wanneer je de bundel ook bij Bol.com in de webwinkel laat zetten is het voor mensen natuurlijk wel makkelijker om jouw bundel te kopen. Tevens is het niet alleen bol.com maar nog enkele honderden andere boeken webshops.

Mocht je ergens niet uitkomen kun je ons altijd een berichtje sturen.

Groet,

Matthijs
Naar boven

1

Reageren op: niet bij dashboard komen

Reageren is alleen mogelijk als u ingelogd bent, klik hier om in te loggen. Heeft u nog geen account? Klik dan hier om u te registreren.

Laatste nieuwsberichten

• 24-08 - Priveberichten en Foto's bij gedichten!

Nadat gister de mogelijkheid is toegevoegd om andere leden een privebericht te sturen is het vanaf vandaag ook mogelijk om maximaal 3 foto's toe te voegen bij een gedicht. Hier wa...

• 24-08 - Gedichtenwedstrijd!

1001Gedichten.nl organiseert voor alle leden een gedichtenwedstrijd met leuke prijzen! Elk lid mag 3 gedichten inzenden, hieruit zullen door de redactie de 25 mooiste worden gek...

Bekijk oudere nieuwsberichten »