Gedichten
- Beterschaps gedichten
- Christelijke gedichten
- Cultuur gedichten
- Dating gedichten
- Dieren gedichten
- Duitse gedichten
- Engelse gedichten
- Familie gedichten
- Franse gedichten
- Geboorte gedichten
- Humor gedichten
- Huwelijks gedichten
- Islamitische gedichten
- Kerst gedichten
- Kinder gedichten
- Levensgedichten
- Liefdes gedichten
- Moederdag gedichten
- Muziek gedichten
- Natuur & seizoen gedichten
- Nieuwjaars gedichten
- Overige gedichten
- Overlijdens gedichten
- Paas gedichten
- School gedichten
- Sinterklaas gedichten
- Sms gedichten
- Sport gedichten
- Vaderdag gedichten
- Valentijn gedichten
- Verdriet gedichten
- Verjaardags gedichten
- Vriendschaps gedichten
- Vrolijke gedichten
U bent hier:
Stel je voor: Hohoho weeral een nieuweling?
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker |
Ha die dichters! Jaja inderdaad, weer al een nieuweling! Jullie zijn vast wel benieuwd? Wie, wat, waar? Ik ben Floor en ben 14 jaar geleden op de wereld gebracht/geboren. Ik dicht al sinds mijn 10de. Niet echt lang? Ik kom op deze site door een vriendin van mij: Snoozz! Kennen jullie die? Jullie kunnen mij altijd mailen of gewoon je vraag vragen op het forum! Zo! Hopelijk vinden jullie '' die nieuweling'' wel leuk?! Ik zie jullie later! Floor xoxox |
| reactie 1
|
|
|
heks |
welkom floor |
| reactie 2
|
|
|
Verwijderde gebruiker |
Dankje heks, Oh, zo noem ik je liever niet... Ik ga eens je gedichtjes lezen! Liefs, |
| reactie 3
|
|
|
NathanSchorer |
Welkom Floor |
| reactie 4
|
|
|
Verwijderde gebruiker |
Dankje Nathan! Als ik jou zo toch mag noemen? |
| reactie 5
|
|
|
NathanSchorer |
Je mag mij zo noemen hoor |
| reactie 6
|
|
|
Verwijderde gebruiker |
Ok. Noem jij mij dan maar Floor. Maar dat deed je vast wel al |
| reactie 7
|
|
|
NathanSchorer |
Dat weet ik eigenlijk niet, maar ik denk het niet hoor. Ze schrijft best mooie dingen en wat mij betreft hoeft ze van mij niet te stoppen En ja, ik had je al Floor genoemd, dat x-je hoefde ik er toch niet voor te zetten? |
| reactie 8
|
|
|
Verwijderde gebruiker |
Owh. Hopelijk is ze niet gestopt heb al enkele gedichten van haar gelezen en inderdaad prachtig. Maar die van jou ook hoor! Ik heb al 2 gedichten maar alleen nog in wachtlijst dus nog even geduld! Oja, Floor is genoeg |
| reactie 9
|
|
|
NathanSchorer |
Ik ben benieuwd |
| reactie 10
|
|
|
DJolien |
alle nieuwen die zijn welkom, want hoe meer mensen, hoe meer er te leren valt!!! en hoe meer gedichten en verhalen! Floor bij deze WELKOM!! |
| reactie 11
|
|
|
timmyboy014 |
Hey Floor, ze is niet gestopt ohr, ze heeft er toevallig vandaag weer 1 ingestuurd. Ze is nu veelal met haar vriendje, wie zal dat toch zijn(a) Maar ze schrijft nog steeds gedichten. Ik ben benieuwd wat je van mijn gedichten vindt gr, Tim |
| reactie 12
|
|
|
TheyCallMeMelissa |
Welkom Floor! en ik hoop dat je het leuk gaat vinden op deze site Ik ben benieuwd naar je gedichten ! Liefss Melissa |
| reactie 13
|
|
|
Samm1997 |
Eej floor Welkom op 1001 gedichten Je zult hier merken dat je altijd steun van ons kan verwachten! Dus een fijne tijd op 1001 he Liefs Samantha |
| reactie 14
|
|
|
Freak |
Welkom Floor |
| reactie 15
|
|
|
Hardboy |
Nogmaals; Welkom op 1001 Floor! Je gaat het hier vast geweldig naar je zin hebben! Kga je gedichten snel lezen! xLucas! |
| Naar boven | |
Reageren op: Hohoho weeral een nieuweling?
Reageren is alleen mogelijk als u ingelogd bent, klik hier om in te loggen. Heeft u nog geen account? Klik dan hier om u te registreren.
Laatste berichten op het forum
- 24/05 elke seconde verder weg van jou
- 23/05 Gedichtenslang [3]
- 23/05 Hee
- 23/05 Mobiele website 1001Gedichten
- 23/05 I'm back! ;D
- 23/05 1001 gedichten Bloemlezing
- 22/05 Weet iemand een titel?
- 22/05 Zoeken in het forum?
- 22/05 ik wil graag jullie mening
- Naar het forum »
Laatste nieuwsberichten
-
24-08 - Priveberichten en Foto's bij gedichten!
Nadat gister de mogelijkheid is toegevoegd om andere leden een privebericht te sturen is het vanaf vandaag ook mogelijk om maximaal 3 foto's toe te voegen bij een gedicht. Hier wa...
-
24-08 - Gedichtenwedstrijd!
1001Gedichten.nl organiseert voor alle leden een gedichtenwedstrijd met leuke prijzen! Elk lid mag 3 gedichten inzenden, hieruit zullen door de redactie de 25 mooiste worden gek...