Gedichten
- Beterschaps gedichten
- Christelijke gedichten
- Cultuur gedichten
- Dating gedichten
- Dieren gedichten
- Duitse gedichten
- Engelse gedichten
- Familie gedichten
- Franse gedichten
- Geboorte gedichten
- Humor gedichten
- Huwelijks gedichten
- Islamitische gedichten
- Kerst gedichten
- Kinder gedichten
- Levensgedichten
- Liefdes gedichten
- Moederdag gedichten
- Muziek gedichten
- Natuur & seizoen gedichten
- Nieuwjaars gedichten
- Overige gedichten
- Overlijdens gedichten
- Paas gedichten
- School gedichten
- Sinterklaas gedichten
- Sms gedichten
- Sport gedichten
- Vaderdag gedichten
- Valentijn gedichten
- Verdriet gedichten
- Verjaardags gedichten
- Vriendschaps gedichten
- Vrolijke gedichten
U bent hier:
Gedichten check: 21 gedichten..
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker |
Hallo lieverds, Ik heb ondertussen al veel gedichten. Maar nog niet veel reactie's.. Lijkt me heel fijn zo kan ik ook es weten wat jullie er van vinden! Hea? Zouden jullie dus reactie's willen geven? Ik plaats altijd wel iets terug! Als jullie eens zouden willen weten in welke soort ik schrijf ik heb één voorbeeld voor jullie. Dat gedichtje (net zoals al mijn gedichten) ligt mij echt diep. Al mijn gedichten hebben ook een verhaal. Dit gedicht is voor Lisanne mijn beste vriendin. Die ik zo'n 2 jaar geleden ben kwijt geraakt aan zelfmoord. Ligt me diep.. En graag reactie's? Tranen over mijn wangen ik voel zoveel verdriet Zoveel pijn iets wat je van buiten niet ziet Het verdriet is intens ik ben je kwijt Ik moet je missen niet voor een dag of maand, nee voor altijd. Waarom? wat is er toch door jou hoofd heen gegaan? Wat heb jij toch gevoeld? waarom durfde je het leven hier niet aan? Het besef begint nu pas te komen daar waar ik me misschien al wat beter zou moeten voelen Maar niemand weet wat ik meemaak intens verdriet, is dat wat ze hiermee bedoelen? Er drupt iets op mijn toetsenbord ik weeg het weg Tranen blijven komen wanneer houdt dit op zeg? Mijn lichaam schokt mijn ademhaling is snel en zwaar Wanneer stopt dit? Ik voel me raar. Ik mis mezelf weet even niet meer wie ik ben hoe krijg ik mezelf terug? Ik ben niet de ik die ik ken Ik wil weer oprecht kunnen lachen mijn ogen weer zien stralen Ik wil de zon weer achter de wolken zien en mijn eigen weg weer bepalen. Ik mis jou misschien nog wel meer nooit meer wij Nooit meer samen lachen, knuffelen, giechelen of huilen nooit meer zij aan zij.. |
| reactie 1
|
|
|
DJolien |
Waauw! Ik zal je wel in mn favorieten plaatsen, dan zie ik als je nieuwe gedichtjes hebt. En dan reageer ik automatisch wel Want daar let ik niet echt op als mensen niet in mn favorieten staan. x |
| reactie 2
|
|
|
NathanSchorer |
Triestige, mooie gedicht |
| reactie 3
|
|
|
Autisme |
Heel mooi verwoord....het blijft zwaar iemand verliezen die je graag hebt. Sterkte |
| reactie 4
|
|
|
Stephje |
Wow, echt prachtig!!! Sterkte!! x |
| reactie 5
|
|
|
Verwijderde gebruiker |
1) 10 2) 6 3) 4 4) 9 Totaal 7.25 |
| Naar boven | |
Reageren op: 21 gedichten..
Reageren is alleen mogelijk als u ingelogd bent, klik hier om in te loggen. Heeft u nog geen account? Klik dan hier om u te registreren.
Laatste berichten op het forum
- 20/06 Gedichtenslang [3]
- 20/06 haloha
- 20/06 roses are red zinnen
- 19/06 One-liners
- 19/06 Gedichtenwedstrijd???
- 19/06 english mood on a random friday
- 19/06 graag jullie mening
- 19/06 Mening: -Eventjes eigen-
- 18/06 Gedichtenslang --- Engels
- Naar het forum »
Laatste nieuwsberichten
-
24-08 - Priveberichten en Foto's bij gedichten!
Nadat gister de mogelijkheid is toegevoegd om andere leden een privebericht te sturen is het vanaf vandaag ook mogelijk om maximaal 3 foto's toe te voegen bij een gedicht. Hier wa...
-
24-08 - Gedichtenwedstrijd!
1001Gedichten.nl organiseert voor alle leden een gedichtenwedstrijd met leuke prijzen! Elk lid mag 3 gedichten inzenden, hieruit zullen door de redactie de 25 mooiste worden gek...