Ideeën en suggesties: Nieuwe categorie toevoegen
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 171 |
Voelen jullie er iets voor om een nieuwe categorie in te stellen nl: Gniffels De gniffels die ik plaats, plaats ik in de categorie Vrolijke gedichten. Maar naar mijn mening geeft Gniffels of Even lachen het net even anders aan. |
| reactie 1
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 112 |
Hoi naamgenoot. Een paar nieuwe zouden wel goed zijn, denk ik. In mijn geval zou een categorie 'irritante gedichten' welkom zijn. Hoe irritanter, hoe meer sterren. Maar serieus, dit is niet een platform voor volijkheid of ironie. Zoveel is wel duidelijk. Wat ik echt een aanrader vind, is een categorie 'bestaande gedichten'. Die worden met enige regelmaat geplaatst, al dan niet met bronvermelding. Kennelijk is daar behoefte aan. Gr Henk Benard |
| reactie 2
|
|
|
Ik denk zelf ook nog aan een categorie filosofie |
| reactie 3
|
|
|
Poetess-Sascha Berichten: 139 |
ja, ik 'stem' op filosofie! |
| reactie 4
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 16 |
gniffels dat woord zegt mij niets helaas.kan gewoon onder vrolijk lijkt mij.wel categorie ziekte zou ik voorslaan.menig lezer schrijver kan hier wat aan hebben als bv steun.nu staan ze bij overige,en dat is lastig zoeken.groetjes. |
| reactie 5
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 379 |
Bestaande gedichten, jah! Leuk ! Ik zie ook dat er Engelse gedichten hier zijn, als er Engelse zijn , kan dit geen goed idee zijn om "Franse gedichten" te plaatsen? |
| reactie 6
|
|
|
Moohlady: Als je naar mijn site gaat of naar vrolijke gedichten zie je wat ik bedoel met gniffels |
| reactie 7
|
|
|
okee ga ik doen.je bent nooit te oud om te leren.haha |
| reactie 8
|
|
|
En...moohlady...wat vind je van mijn gniffels en andere gedichten? Nog suggesties? Ook ik ben niet te oud - 73 jaar - om te leren! Henk |
| reactie 9
|
|
|
besto Berichten: 524 |
Gniffels zegt mij ook te weinig om er een volledige categorie aan te wijden, helaas. |
| reactie 10
|
|
|
hoi henk,ik vind je gedichtjes soms best wel leuk.ook die gniffels zoals jij ze noent,maar blijf er toch bij dat ze gewoon bij vrolijk kunnen.groetjes |
| reactie 11
|
|
|
Op de suggestie de categorie Filosofie in te voeren is nog niet gereageerd. |
| reactie 12
|
|
|
besto Berichten: 524 |
Filosofie is vrij breed nietwaar? En filosoferen doe je over een bepaald onderwerp lijkt mij, en volgens mij zijn die onderwerpen wel vrij aardig gedekt in de andere categorieën. Zoals het nu lijkt komt er de categorie: Levensgedichen bij, vandaag of morgen. Die dekt o.a. de gedichten over Ziekte maar ook nog anderen. |
| reactie 13
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 379 |
@besto , kunnen we ook geen "Franse gedichten" Bestaande gedichten" plaatsen? Want als er Engelse gedichten zijn, kunnen er toch ook franse zijn? |
| Naar boven | |