Gedichten

Zet ook uw gedichten op 1001Gedichten.nl

Heeft u nog geen account? Meld u gratis aan!

Ideeën en suggesties: Nieuwe categorie toevoegen

1
datum 20-06-12 08:32
startpost
HenkPost
Voelen jullie er iets voor om een nieuwe categorie in te stellen nl: Gniffels
De gniffels die ik plaats, plaats ik in de categorie Vrolijke gedichten. Maar naar mijn mening geeft Gniffels of Even lachen het net even anders aan.
datum 21-06-12 17:16
reactie 1
Verwijderde gebruiker
Hoi naamgenoot. Een paar nieuwe zouden wel goed zijn, denk ik. In mijn geval zou een categorie 'irritante gedichten' welkom zijn. Hoe irritanter, hoe meer sterren. Maar serieus, dit is niet een platform voor volijkheid of ironie. Zoveel is wel duidelijk. Wat ik echt een aanrader vind, is een categorie 'bestaande gedichten'. Die worden met enige regelmaat geplaatst, al dan niet met bronvermelding. Kennelijk is daar behoefte aan.

Gr

Henk Benard
datum 22-06-12 16:43
reactie 2
HenkPost
Ik denk zelf ook nog aan een categorie filosofie
datum 22-06-12 18:46
reactie 3
Poetess-Sascha
ja, ik 'stem' op filosofie!
datum 13-07-12 08:57
reactie 4
Verwijderde gebruiker
gniffels dat woord zegt mij niets helaas.kan gewoon onder vrolijk lijkt mij.wel categorie ziekte zou ik voorslaan.menig lezer schrijver kan hier wat aan hebben als bv steun.nu staan ze bij overige,en dat is lastig zoeken.groetjes.
datum 13-07-12 12:50
reactie 5
Freak
Bestaande gedichten, jah! Leuk ! Ik zie ook dat er Engelse gedichten hier zijn, als er Engelse zijn , kan dit geen goed idee zijn om "Franse gedichten" te plaatsen?
datum 13-07-12 15:53
reactie 6
HenkPost
Moohlady: Als je naar mijn site gaat of naar vrolijke gedichten zie je wat ik bedoel met gniffels
datum 13-07-12 17:26
reactie 7
Verwijderde gebruiker
okee ga ik doen.je bent nooit te oud om te leren.haha
datum 14-07-12 09:57
reactie 8
HenkPost
En...moohlady...wat vind je van mijn gniffels en andere gedichten?
Nog suggesties? Ook ik ben niet te oud - 73 jaar - om te leren!
Henk
datum 14-07-12 19:40
reactie 9
besto
Gniffels zegt mij ook te weinig om er een volledige categorie aan te wijden, helaas.
datum 14-07-12 21:38
reactie 10
Verwijderde gebruiker
hoi henk,ik vind je gedichtjes soms best wel leuk.ook die gniffels zoals jij ze noent,maar blijf er toch bij dat ze gewoon bij vrolijk kunnen.groetjes
datum 16-07-12 10:07
reactie 11
HenkPost
Op de suggestie de categorie Filosofie in te voeren is nog niet gereageerd.
datum 16-07-12 12:00
reactie 12
besto
Filosofie is vrij breed nietwaar? En filosoferen doe je over een bepaald onderwerp lijkt mij, en volgens mij zijn die onderwerpen wel vrij aardig gedekt in de andere categorieën.

Zoals het nu lijkt komt er de categorie: Levensgedichen bij, vandaag of morgen. Die dekt o.a. de gedichten over Ziekte maar ook nog anderen.
datum 16-07-12 15:29
reactie 13
Freak
@besto , kunnen we ook geen "Franse gedichten" Bestaande gedichten" plaatsen? Want als er Engelse gedichten zijn, kunnen er toch ook franse zijn?
Naar boven

1

Reageren op: Nieuwe categorie toevoegen

Reageren is alleen mogelijk als u ingelogd bent, klik hier om in te loggen. Heeft u nog geen account? Klik dan hier om u te registreren.

Laatste nieuwsberichten

• 24-08 - Priveberichten en Foto's bij gedichten!

Nadat gister de mogelijkheid is toegevoegd om andere leden een privebericht te sturen is het vanaf vandaag ook mogelijk om maximaal 3 foto's toe te voegen bij een gedicht. Hier wa...

• 24-08 - Gedichtenwedstrijd!

1001Gedichten.nl organiseert voor alle leden een gedichtenwedstrijd met leuke prijzen! Elk lid mag 3 gedichten inzenden, hieruit zullen door de redactie de 25 mooiste worden gek...

Bekijk oudere nieuwsberichten »