Huiskamer: Lieve vrienden
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 337 |
hier heb ik veel nieuwe Lieve vrienden gekregen Jullie staan voor mij klaar En geloof me maar Mensen vertrouwen doe ik niet meer zomaar marieke 1 en anony myself roselien djolien henk nathan shaela en ga zo maar door jullie zijn de beste mensen die ik sinds lange tijd ken en mij met jullie vele mooie gedichten verwen Via deze weg mijn innige en eeuwige dank schatten zijn jullie stuk voor stuk En met de vele mooie reacties die jullie geven kan mijn dag vaak niet meer stuk ik hoop dat jullie dat straks ook bij micha doen maar zo te merken van wel dus van mij voor jullie allen een dikke knuffel en dikke zoen Liefs Brigitte |
| reactie 1
|
|
|
Anonymous-1 Berichten: 76 |
heel mooi...is geheel wederzijds....liefsss |
| reactie 2
|
|
|
dank je Anonymous-1 kijk even bij de reactie van jij meneer vraag me af wat ik daarop moet antwoorden? liefs brigitte |
| reactie 3
|
|
|
heb gelezen...denk niks brigitte...laat gaan....is de moeite niet waard...besteed je tijd liever aan het dichten....of aan je kids....heb je meer aan denk ik...liefsss |
| reactie 4
|
|
|
ja zoiets dacht ik ook al is het idd niet waard..en mn kids gaan voor alles..ik ga maar eens slapen weltruste ....liefs brigitte |
| reactie 5
|
|
|
haha..jah ga zoals ik in de laatste zinnen van mijn gedicht....ben ik anders... al zei ook slapen...ben echt moe..haha...truste....liefss |
| reactie 6
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Heel mooi, en het is ook insgelijks. En aan die ruzie/discussie, ik denk dat je (en ook andere mensen) daar niet verder op in moeten gaan. |
| reactie 7
|
|
|
nee dat is zo en doe ik ook niet meer..heeft geen nut en bedankt voor je lieve reactie...liefs brigitte |
| reactie 8
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1344 |
Aaw wat super lief!! Ik ga eens meer naar joun gedichten kijken. Want dat doe ik nu eigenlijk niet meer..... Stom van mezelf! Maarja, Ik hoop dat het wat beter met je gaat.... Ik volg de verhalen hier op 1001 niet meer zo goed. Maar weet dat ik er voor je ben! Liefs Sheala |
| reactie 9
|
|
|
roselien Berichten: 216 |
Super lief meid! JIj bent ook gewoon een vriendin van mij! Weet dat je altijd bij me terecht kan! |
| reactie 10
|
|
|
dank jullie wel...liefs brigitte |
| reactie 11
|
|
|
Samm1997 Berichten: 131 |
Is wederzijds hoor ik vind je echt een schat!! Liefss |
| reactie 12
|
|
|
DJolien Berichten: 772 |
Nice dat mn naam er tussen staat ik ben er altijd voor je, denk ik.. x |
| reactie 13
|
|
|
Myself Berichten: 188 |
Gaaf gedaan, dat is zeker wederzijds!! Bedankt ook altijd weer voor je mooie gedichten en lieve reacties... Liefss |
| Naar boven | |