Gedichten check: Ben ik anders
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Anonymous-1 Berichten: 76 |
ben ik anders omdat ik mezelf ben ben ik anders omdat ik niet vloeiend Nederlands schrijven ken ben ik anders omdat ik in het oosten van het land ben geboren ben ik anders omdat ik niet bij een groep wil horen ben ik anders omdat ik om mijn vrienden geef ben ik anders omdat ik niet volgens het ideale beeld leef ben ik anders omdat ik mijn eigen mening doe zeggen ben ik anders omdat ik mij geen woorden in mijn mond laat leggen ben ik anders omdat ik iets anders wens ja, want ik leef mijn leven zoals ik dat wil nee, want net als iedereen ben ik ook maar een mens maar nu ga ik naar mijn bedje toe want echt ik ben vreselijk moe |
| reactie 1
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 337 |
dit is heel erg mooi!!! en waar maar we zijn gelukkig allemaal een beetje anders anders zou het maar een saaie boel zijn hier Liefs brigitte |
| reactie 2
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Ja heel mooi en leuk |
| reactie 3
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 322 |
heel mooi & sterk geschreven!! en weetje, iedereen is anders, wees er maar blij mee, als we allemaal het zelfde zouden zijn, zou het hier vreselijk saai zijn ik geloof dat iedereen ook gewoon goed is zoals hij/zij is. anders zou God je wel anders hebben gemaakt, maar dat is hoe ik het zie maar sowieso, je bent goed zoals je bent!! xx |
| reactie 4
|
|
|
Myself Berichten: 188 |
Super mooi weer!! |
| Naar boven | |