Gedichten
- Beterschaps gedichten
- Christelijke gedichten
- Cultuur gedichten
- Dating gedichten
- Dieren gedichten
- Duitse gedichten
- Engelse gedichten
- Familie gedichten
- Franse gedichten
- Geboorte gedichten
- Humor gedichten
- Huwelijks gedichten
- Islamitische gedichten
- Kerst gedichten
- Kinder gedichten
- Levensgedichten
- Liefdes gedichten
- Moederdag gedichten
- Muziek gedichten
- Natuur & seizoen gedichten
- Nieuwjaars gedichten
- Overige gedichten
- Overlijdens gedichten
- Paas gedichten
- School gedichten
- Sinterklaas gedichten
- Sms gedichten
- Sport gedichten
- Vaderdag gedichten
- Valentijn gedichten
- Verdriet gedichten
- Verjaardags gedichten
- Vriendschaps gedichten
- Vrolijke gedichten
U bent hier:
Gedichten check: Vaarwel lieve dichters!
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker |
Jarenlang gespeelt met woorden, Maandenlang gedicht over een gebeurtenis of gemis, Wekenlang verslonden van spreekwoorden, En minuten om aan te kondigen dat het moment aangebroken is, Het moment dat ik afscheid nemen zal, Reden hou ik liever privé, Het ligt aan mij denk ik vooral, Ik krijg nu al heimwee, Heimwee om de lieve mensen, Bijvoorbeeld Heks of Brigitte, Die ik veel geluk zal toewensen, Jou vergeet ik nooit niet, Bedankt ook aan Mrssterretje, Voor al haar lieve reactie's enzo, Jou gedichten lezen was een pretje, Bij deze dit gedicht voor jou als cadeau, Wie ik ook zal missen is myself, Die mij steunde al zat ik dik in de puree, En bij alles wat ze doet blijft ze zichzelf, Jij verdient van mij een welverdiende trofee, Dan heb je nog Freak, Autisme, Henk, Tim, Samantha en Pien, En nog vele andere mensen, Die ik waarschijnlijk nooit meer zal zien, Ik kan jullie alleen nog maar het besto toewensen! |
| reactie 1
|
|
|
Freak |
Ouh,, dat is super mooi! dankje! spijtig dat je weg bent gegaan! we gaan je lieve reacties missen en je mooie gedichten ... |
| reactie 2
|
|
|
Verwijderde gebruiker |
Ik voel me vereerd in je gedicht te staan. Dank je wel en het ga je goed! |
| reactie 3
|
|
|
Autisme |
Ik hoop dat je toch niet stopt met schrijven al is het maar voor jezelf... Hou je goed en bedankt voor je laatste mooie woorden. Liefs Au.... |
| reactie 4
|
|
|
huibvanriet |
Wat jammer, dat je afscheid neemt. Ik ben er van overtuigd, dat je zal doorgaan met het maken van gedichten. Al is het dan niet meer op deze site. Dichten is voor mij een manier van kijken. Jouw kijk op het leven is uniek, dat lees ik terug in je gedichten. Ga er vooral mee door! Bedankt voor jouw commentaar op mijn gedichten. Waardevol voor mij! Het ga je goed, Huib van Riet |
| reactie 5
|
|
|
Myself |
Bedankt voor je afscheidsgedicht.. nogmaals ontzettend jammer dat je weg bent nu! Ik ga je missen. Wens jou ook het allerbeste toe.. Liefss |
| Naar boven | |
Reageren op: Vaarwel lieve dichters!
Reageren is alleen mogelijk als u ingelogd bent, klik hier om in te loggen. Heeft u nog geen account? Klik dan hier om u te registreren.
Laatste berichten op het forum
- 25/05 Hee
- 25/05 Laat me maar gewoon alleen
- 24/05 Waarom?
- 24/05 Gedichtenslang [3]
- 24/05 elke seconde verder weg van jou
- 24/05 Weet iemand een titel?
- 23/05 Mobiele website 1001Gedichten
- 23/05 I'm back! ;D
- 23/05 1001 gedichten Bloemlezing
- Naar het forum »
Laatste nieuwsberichten
-
24-08 - Priveberichten en Foto's bij gedichten!
Nadat gister de mogelijkheid is toegevoegd om andere leden een privebericht te sturen is het vanaf vandaag ook mogelijk om maximaal 3 foto's toe te voegen bij een gedicht. Hier wa...
-
24-08 - Gedichtenwedstrijd!
1001Gedichten.nl organiseert voor alle leden een gedichtenwedstrijd met leuke prijzen! Elk lid mag 3 gedichten inzenden, hieruit zullen door de redactie de 25 mooiste worden gek...