Gedichten
- Beterschaps gedichten
- Christelijke gedichten
- Cultuur gedichten
- Dating gedichten
- Dieren gedichten
- Duitse gedichten
- Engelse gedichten
- Familie gedichten
- Franse gedichten
- Geboorte gedichten
- Humor gedichten
- Huwelijks gedichten
- Islamitische gedichten
- Kerst gedichten
- Kinder gedichten
- Levensgedichten
- Liefdes gedichten
- Moederdag gedichten
- Muziek gedichten
- Natuur & seizoen gedichten
- Nieuwjaars gedichten
- Overige gedichten
- Overlijdens gedichten
- Paas gedichten
- School gedichten
- Sinterklaas gedichten
- Sms gedichten
- Sport gedichten
- Vaderdag gedichten
- Valentijn gedichten
- Verdriet gedichten
- Verjaardags gedichten
- Vriendschaps gedichten
- Vrolijke gedichten
U bent hier:
Vragen over de site: foto's
|
startpost
|
|
|---|---|
|
huibvanriet |
Redactie, Is het misschien mogelijk, nu of in de nabije toekomst, foto's bij je gedichten te doen? Ik hou namelijk ook van fotograferen en vele van mijn gedichten zijn gemaakt naar directe aanleiding van een foto, die ik heb gemaakt. Deze foto hoort er voor mij dan echt bij. Met vriendelijke groet, Huib |
| reactie 1
|
|
|
Verwijderde gebruiker |
Goed idee Huib. Als die mogelijkheid er zou komen ga ik daar zeker ook gebruik van maken. groetjes van Pien |
| reactie 2
|
|
|
besto |
We hebben hier even over zitten nadenken, hoe zou je de foto's precies bij het gedicht willen zetten? Wij hadden het idee om ze dan rechts in de balk te zetten als kleine foto en als je erop klikt krijg je de foto in een groter formaat te zijn. Is dat iets? |
| reactie 3
|
|
|
Rianne1998 |
@ besto: lijkt mij in iedergeval een super idee! |
| reactie 4
|
|
|
Verwijderde gebruiker |
Lijkt me prima zo! groet van Pien |
| reactie 5
|
|
|
huibvanriet |
Ik heb ook fotogedichten. Ik bedoel daarmee, dat het gedicht op de foto staat. Groet Huib |
| reactie 6
|
|
|
besto |
Hoi Huib, Ik denk dat we daarmee weinig kunnen op de website. De gedichtenzoekmachine kan geen tekst op afbeeldingen lezen, en verder zou het denk ik onduidelijk worden om dat goed in het systeem te verwerken. Wellicht kun je het gedicht gewoon toevoegen en dan als foto het gedicht op de foto? Gr, Matthijs |
| reactie 7
|
|
|
Rianne1998 |
vanaf wanneer zou dit kunnen dan? |
| reactie 8
|
|
|
pellenmarielle |
jammer het is wel een leuk idee |
| reactie 9
|
|
|
besto |
Wanneer het af is weet ik niet, we zijn eerst druk bezig met de gedichtenwedstrijd en nog een andere optie. Daarna zal ik ermee bezig gaan. |
| reactie 10
|
|
|
Rianne1998 |
Is goed |
| reactie 11
|
|
|
besto |
Het staat erop! |
| reactie 12
|
|
|
Verwijderde gebruiker |
Mooi. Daar ga ik mee aan de gang hoor. groet van Pien |
| reactie 13
|
|
|
Rianne1998 |
hoi, ik probeer een gedicht met foto toe te voegen, maar krijg daarbij de mlding dat er iets fout is gedaan en dat ik het bij wijzigen weer kan veranderen. als ik dit probeer werkt het nog steeds niet. weet u of dat aan mijn computer ligt...? groetjes, Rianne |
| Naar boven | |
Reageren op: foto's
Reageren is alleen mogelijk als u ingelogd bent, klik hier om in te loggen. Heeft u nog geen account? Klik dan hier om u te registreren.
Laatste berichten op het forum
- 22/05 Zoeken in het forum?
- 22/05 7 dagen aanmelden?
- 22/05 ik wil graag jullie mening
- 22/05 I'm back! ;D
- 22/05 Gedichtenslang [3]
- 21/05 Hoe kom je hier terecht
- 21/05 Mobiele website 1001Gedichten
- 21/05 Jou specialiteiten
- 21/05 NIeuwkomers
- Naar het forum »
Laatste nieuwsberichten
-
24-08 - Priveberichten en Foto's bij gedichten!
Nadat gister de mogelijkheid is toegevoegd om andere leden een privebericht te sturen is het vanaf vandaag ook mogelijk om maximaal 3 foto's toe te voegen bij een gedicht. Hier wa...
-
24-08 - Gedichtenwedstrijd!
1001Gedichten.nl organiseert voor alle leden een gedichtenwedstrijd met leuke prijzen! Elk lid mag 3 gedichten inzenden, hieruit zullen door de redactie de 25 mooiste worden gek...