Gedichten check: vrolijk gedichtje :)
|
startpost
|
|
|---|---|
|
this-is-just-desiree Berichten: 113 |
Mijn hond is mn beste vriend Mn beste vriend voor het leven Vrienden voor het leven Is dat je elkaar alles kunt geven Dat kan hij Want hij staat altijd aan mijn zij Mijn liefe hond Ik wil je nooit meer kwijt Want als het even niet met me gaat Dan help jij me er weer overheen Tommy ik hou van jou Wil je nooitnoooit meer kwijt <3 |
| reactie 1
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4 |
Wat een leuk gedichtje Desiree.. Ik kijk graag uit naar nog meer vrolijke gedichtjes van je. Je zult zien dat je je er vanzelf beter door gaat voelen, mocht je wat minder lekker in je vel zitten. groetjes Mounir |
| reactie 2
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 322 |
awhh lieff!! liefsx |
| reactie 3
|
|
|
Autisme Berichten: 221 |
Idd af en toe iets vrolijks schrijven, dan krijg je mss even een lach op je gezicht...Liefs |
| reactie 4
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Leuk tekstje |
| reactie 5
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 94 |
Mooi gedicht Desiree. Je laat voelen hoeveel je hond voor jou betekent. Ikzelf heb twee katten en ook zij zijn heel belangrijk voor me. Het is fijn om een dier(en) in je huis te hebben die je kunt verzorgen en aandacht kunt geven en dat ze je dan laten zien dat jij ook belangrijk voor hun bent. Lieve groet van Pien |
| reactie 6
|
|
|
this-is-just-desiree Berichten: 113 |
Ahw dankjulliewel allemaal ga voortaan proberen leukere/vrolijkere gedichtjes te maken Veelliefssdesiree |
| reactie 7
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Moet je doen |
| Naar boven | |