Huiskamer: iets leuks te vertellen?
| reactie 16
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 47 |
Doomster!! wat een mooie site!! echt heel mooi hoe je die gedichten zo met illustratie hebt neergezet!!! |
| reactie 17
|
|
|
reneeeetje-1995 Berichten: 991 |
Ik heb bijna 100 gedichten!! XXRENÉEEETJE <3 |
| reactie 18
|
|
|
ashley Berichten: 326 |
ik heb bijna me ticket voor china ik moet nog 20 euro |
| reactie 19
|
|
|
laantje2 Berichten: 16 |
ff over iets anders... kheb een vraagje Hoe denken jullie eigenlijk over het leven... Ik vind et interessant om het ook een keer van mensen te horen, die je verder niet kent xx.Alanaa |
| reactie 20
|
|
|
Myyrthhee Berichten: 1 |
tghaaa ^^ ik heb iets leuks te vertelle '(: robbe is in mn leven gekomeee ^^ oké da wast xD |
| reactie 21
|
|
|
shannen verhagen Berichten: 897 |
heay allemaal ik heb niej veel te vertellen maar wel dat ik in de meivakantie naar Spanje ga lkkr warm zeg pfffffff |
| reactie 22
|
|
|
Mieke Veldhuizen Berichten: 13 |
mijn nacht met..... eindelijk eens een nacht niet alleen geslapen betast, gekriebeld en gekust spijtig kwam ik er pas sochtends achter hij schrok van mij ik van hem heb hem liefdevol buiten gezet en gezegd, volgende x een soortgenoot zoeken het gaat je goed achtpotige zwarte spin |
| reactie 23
|
|
|
reneeeetje-1995 Berichten: 991 |
Whahaha die is goed xxx |
| reactie 24
|
|
|
oooooo Berichten: 12 |
haha grappig vandaag lekker naar het strand geweest heerlijk weer he mensen..?!! nouwja meer heb ik ff niet te vertelle hoor liefs jorina |
| reactie 25
|
|
|
RoosXx Berichten: 74 |
haay Doomster ik heb ook ff (zoals zovele) je site bekeken wouw, echt mooi gedaan! Xxx |
| Naar boven | |