Huiskamer: Gedichtenslang [2]
|
startpost
|
|
|---|---|
|
besto Berichten: 524 |
Laatste reactie vorige topic: elkaar we hebben elkaar we zijn samen in 't nieuwe jaar en samen zijn we er ook voor elk ander |
| reactie 1
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 34 |
Ander topic geopend gedichtenslang twee met z'n allen verder dichten iedereen gaat gezellig mee |
| reactie 2
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 17 |
Mee en tegen, Er zijn zoveel wegen, Alles komt terecht, Zolang je maar vecht. |
| reactie 3
|
|
|
merel12 Berichten: 45 |
vecht er tegen dat helpt altijd je bent niet zo sterk ik help je wel |
| reactie 4
|
|
|
huibvanriet Berichten: 93 |
wel of niet zonder dat je het ziet is blind kiezen voor winnen of verliezen krijg je 't liever cadeau dat is zonder risico zonder risico geen passie! |
| reactie 5
|
|
|
Likeoooh Berichten: 1 |
Passie in de nacht, Liefde is een kracht, Het is heel speciaal, En zo ideaal. |
| reactie 6
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 244 |
ideaal? wat is dat, ideaal? is dat normaal? of eerder speciaal? in mijn woordenboek is het woord 'ideaal' een beetje zoek omdat ik simpelweg dat woord helemaal nooit zeg ideaal is voor mij dus niet normaal |
| reactie 7
|
|
|
DJolien Berichten: 772 |
Normaal gesproken was het hier druk, maar nu viert ieder het jaar uit. Straks te water na 00 : 00 uur, terwijl de vuurwerk knallend luid. |
| reactie 8
|
|
|
Hope-Faith14 Berichten: 15 |
luid klinkt mijn stem in het donker van de nacht een nachtmerrie alweer wat had ik dan gedacht? een nieuw jaar weer begonnen maar niets is ermee weg alles is er nog nog steeds dezelfde pech maar het is wel een soort van schone lei en je moet er zelf iets van maken nieuwe pijlen schieten en het mooie midden raken! 2013 please be awesome! iedereen gelukkig nieuwjaar! |
| reactie 9
|
|
|
marill Berichten: 1058 |
nieuwjaar het oude is geleden over 364 dagen is dit nieuwe jaar wederom verleden die 364 dagen die na vandaag nog komen gaan zou ik samen met ieder willen vullen met liefde geluk en gezondheid |
| reactie 10
|
|
|
DJolien Berichten: 772 |
Gezondheid is niet altijd van zelf sprekend, denk aan de zieken, zij wilde dat ze het waren. Gezondheid is niet altijd van zelf sprekend, denk aan de gestorven mensen, zij hebben het niet gered. |
| reactie 11
|
|
|
gered zijn van de pijn is dat misschien een optie gered van verder leed hoe hard diegene ook streed een verlossing, zoals ik het soms zie |
| reactie 12
|
|
|
Eri369 Berichten: 78 |
Zie jij de toekomst tegemoet Vol vertrouwen en vol moed Zie jij het gebeuren Dat je niet hoeft te treuren Om dingen die fout zijn gegaan Dat je daar niet bij stil hoeft te staan Een nieuw jaar, een nieuw begin Stop daar je energie maar gauw in Begin opnieuw en zie de zon Die je vorig jaar niet zien kon Begin opnieuw dit jaar Maak je dromen waar |
| reactie 13
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 76 |
Waar of niet, Soms heb je verdriet, Verdriet en pijn, Is allebei niet fijn. |
| reactie 14
|
|
|
fijn dat we elkaar aandacht schenken naar elkaar luisteren elkaar lieve woordjes fluisteren meer kan ik nu even niet bedenken |
| reactie 15
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 76 |
Bedenken voor een gedicht, Een lach op mijn gezicht, Dit is wel een beetje raar, Nu is mijn gedicht klaar. |
| Naar boven | |
Reageren op: Gedichtenslang [2]
Dit topic is gesloten, berichten plaatsen is niet mogelijk...